19.2.2020 23:45:00 Delete
Re: Magnetismus - dotaz na fyzikářky
Já mám taky dva dny v týdnu ve své třídě druhou učitelku - studentku (a AP pořád) a je to paráda. Akorát teď, jak zastupuju tu odešlou matikářku, tak už to holt většinou není tandem, ale buď já, nebo ona. Ale najednou je takových možností, co můžeš dělat. Dělit třídu, dělat mnohem náročnější věci, protože stíháš dopomoct tam, kde je to potřeba. Můžeš současně vyučovat i opravovat hotovou práci, což zvyšuje efektivitu učení (dítě má možnost opravit chyby hned, ne až druhý den), můžeš lépe diferencovat výuku...tím, že opravíš hned, tak je pak mnohem více času na ty přípravy, takže si jde sednout a naplánovat společně další den....
Myslím, že ve Finsku to navíc funguje bez rozvrhu, bez dělení na předměty, ale to nevím, jestli obecně, nebo jen někde...navíc známky až od vyšších tříd, učíš a netestuješ, abys měla dost známek....
Odpovědět