| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Záliby : Posilování, cvičení, pohyb

  (?)
 Názory 110 z 7855  [Dalších 7845 >>]
sourir 141922
9.3.2019 14:13:36
Bych jen chtela rict, ze je taky dat ruce na zem a dat ruce na zem. Ja mam hypermobilni klouby a dlane na zem jsem dala i s vyraznou nadvahou s prehledem. Teprve lektorka ve cviceni mi vysvetlila, jak se protahnout kvalitne a hlavne i bederni cast tela.
Slída 125055
9.3.2019 8:00:17
Indispozici nemám, jen jsem zkrácená odjakživa, stejně tak moje děti. Je to dané. V poslední době mě hodně bolí bedra. Syn má jednostrannou zátěž ve sportu, kterého se nechce vzdát, dceru jsme přibrali preventivně. Je to sranda, syn to má povinně a my cvičíme s ním. Dcera mi nevěří, že mě z toho bolí záda. Všichni 3 ještě plaveme, ale to nám na ty nohy nepomůže. Zase dobře osvalujeme.
anemon 100064
8.3.2019 22:38:19
Vydrž, ono to půjde. Je to sice nespravedlivé, někdo se půl roku nehne, ale pružnost neztratí, někdo (já~:() vypadne na týden a ztuhne. Ale progres je👍
Marka 140743
8.3.2019 21:25:40
Slído pokud nemáš nějakou indispozici, tak ruce na zem dáš. Jestli jsi nikdy nebo hodně dlouho necvičila, tak to nebude za tři týdny. Vydrž. ~;)
Marka 140743
8.3.2019 21:23:18
Jóga stačí i na těch 15 minut. Pozdrav slunci je jednoduchý a vymšlený na protažení hodně oblastí. Já ale začínám protažením v posteli jak se probouzím - úplně automaticky to moje tělo chce. Pak už vědomě: kroucení hlavou, pak rukama - postupně "větrníky" (zápastí, lokty, ramena) a taky klasická kočka je dobrá. A pak ten pozdrav.
Agatha Ch. 135518
8.3.2019 21:11:41
Pozdrav slunci, jako fakt. Jinakbtaky jsem zamestnana matka dvou deti, kdybych se pravidelne neprotahla, tak pak by musely deti obskakovat me.
Slída 125055
8.3.2019 19:52:19
Já protahuji s dětma cca 3 týdny a furt mi chybí 10cm, děti jsou na tom lépe,chybí jim cca 2-5cm. Ale teda docela pochybuji, že tam ty prsty někdy dostanu,o dlaních si můžu nechat asi zdát.
Alena 129302
8.3.2019 11:13:39
Přitahovala bych kdykoli by se mi chtělo, ale zadne hmity, kmity. Zadní stranu nohou jen klidnym vyvesenim těla dopředu, pak do rukou mirnou zátěž, třeba petku - cítíš jen tah, žádnou bolest, za pár dnu, tydnu jses rukama na zemi. Kompnzovat pritahovanim paty k zadku, kobrou...
Konzerva 153011
8.3.2019 9:29:31
já si protahuju nohy ráno v posteli. Ale měla jsem problém, že když jsem to dělala na zádech, dostávala jsem křeč. Fyzioterapeut mi poradil, ať si je protahuju v leže na břiše a fakt to pomohlo. Když si je protahuju na břiše, křeče nehrozí.
anemon 100064
8.3.2019 9:27:42
Pozdrav slunci - rozehřeje, protáhne, posílí.

5x varianta A, 5x B. Po naučení jde jeden pohyb nádech, druhý výdech - je to pak “odcvičený” v cukuletu.
 Názory 110 z 7855  [Dalších 7845 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.