| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku V Kauflandu maj´ čepičku, ta má barvu barvičku...

 Celkem 37 názorů.
 xxxxxxxy 


znám 

(13.10.2003 10:48:29)
Monty, tohle dělaj pravidelně u nás v Hypernově, už třikrát jsem jim tam nadávala, když něco stálo mnohem víc, než bylo na ceduli. Podle mě to šmejdi dělaj záměrně, protože hromadě lidí je pak trapný to vracet.
 Lenelka 


Re: znám 

(13.10.2003 11:46:12)
Take to znam, ovsem jinak. Minuly tyden jsme kupovali kilo hoveziho na gulas, na ceduli na regalu bylo napsano 2,29 (v librach, zijeme v UK) na balicku 2,99 za pul kila. Vzali jsme to, u pokladny nam napocitali 2,99. Dosli jsme na informace s tim, ze na regalu maji jinou cenu, pani se sebrala, dosla k regalu, videla, ze mame pravdu, vratili nam penize a maso dali zadarmo. Takze takhle to funguje v Tescu v UK.
 *Aida* 


Re: Re: znám 

(13.10.2003 12:08:23)
No tak me se v Sainsbury"s (taky v UK) stalo neco podobneho. Vidim ceduli ze tekute mydlo na ruce je 2 za cenu jednoho, zrovna jsem ho potrebovala, tak jsem dve sbalila. U pokladny mi ale nauctovali obe dve. Pani prodavacka se pak se mnou sla podivat jak to tedy je a zjistili jsme ze akce jiz pred dvema dny skoncila a oni zapomneli sundat ceduli. Samozrejme mi penize vratili i s omluvou :o).
 Sissi 
  • 

Re: znám 

(13.10.2003 19:20:08)
Nadávala jsi komu? Určitě pokladní, co? Taky jsem dělala pokladní v Hypernově, měla jsem to jako brigádu při studiích a z takových zákazníků mi bylo do breku, chtěla jsem jenom řvát na celý obchod: "Já za to k...a nemůžu!!"
 xxxxxxxy 


Re: Re: znám 

(15.10.2003 8:40:25)
Sissi, je fakt, že pokladní za to nemůže, ale co máš dělat, nákup na pásu, dvě děti a do toho pokladní, která se tě snaží přesvědčit, že seš úplně pitomá, protože tak levný to být určitě nemohlo! když je slušná tak jí to prostě vrátím a řeknu jí slušně, at si tam udělaj pořádek, když je sprostá, tak jí taky řeknu, a´t si tam udělaj pořádek, ale jiným tónem hlasu. Co bych asi tak podle tebe měla dělat, zaplatit a pak doufat, že na informacích mi to vrátí a když ne, tak volat vedoucího a doufat, že se mnou nevyběhne (a to všechno se dvěma dětma a vozíkem plným nákupu??) A pokud by se mnou vyběh, tak co? Oni právě na tohle spoléhaj, že pokladní od toho dá ruce pryč a zákazník má smůlu. To máš jako na poště. Už víckrát se mi stalo, že jsem doma, ale pošťačka je líná zazvonit a dát mi doporučený dopis, a rovnou mi hodí do schránky lísteček, a já pak musím na poštu. A víš co mi řekli na poště? To si vyřiďte s pošťačkou, my s tím nemáme nic společnýho, lidi nám sem kvůli pošťačkám často choděj nadávat...Prostě je to sice hloupý, ale kdybych já byla pokladní, tak bych si o tom promluvila s vedoucím a chtěla nějaké instrukce, jak v těchto případech postupovat. Nebo jste měli tak zlého vedoucího, že by se s vámi o tom odmítl bavit???
 Kacik 
  • 

Re: Re: Re: znám 

(13.11.2003 10:57:44)
Tak nevim, jestli vis, jak to chodi v hypermarktech. Ja jsem na pokladne delala brigadu, celkova doba zauceni byla asi pul hodiny, a to ti rekli, ktery tlacitka mas mackat.
O tom, ze by te informovali, jak mas odendavat bezpecnostni kody (minimalne sest druhu), jake jsou akce, koho mas kdy zavolat apod. nemuze byt ani reci (ostatne, ani by se to nedalo zapamatovat). Kody na zbozi byly vzdycky nejmin tri. Napriklad v Makru ale funguje, ze pokud prodavacka nenamarkuje slevu a zakaznik si u vystupni kontroly stezuje, okamzite ti jdou dolu procenta z platu.A v Delvite napriklad delaji kontrolni nakupy stylem dam si kosmetiku do papirove prepravky na pivo, a schvalne, pokladni, jestli na to prijdes. Kdyz ne, mas pruser. Takze pokladni je nejn pokladni, ale take shanec cen,bezpecak a hlavne hromosvod, protoze se u ni projevi spatne udelana prace ostatnich. Tim se nezastavam protivných prodavacek (taky me otravuji slecny, ktere by vrazdily jen proto, ze jdu nakoupit), ale problem ma dve stranky. Podle me, kdo jde do hypermarketu, at pracovat nebo nakupovat, musi s touhle atmosferou pocitat. Zijeme proste v case, kdy bejt slusny jeden na druhyho je proste cim dal tezsi.

Vsechno podle me zalezi na slusnosti. Nekteri zakaznici toho vedeli daleko vic nez ja (napriklad ze to vicko lahve neni vicko, ale kod, a jak ho mam sundat) a brali to normalne. Nekdo zacne jecet.
 Perutynka 


Re: Re: Re: Re: znám 

(3.11.2004 23:06:16)
Píšeš "Podle me, kdo jde do hypermarketu, at pracovat nebo nakupovat, musi s touhle atmosferou pocitat. Zijeme proste v case, kdy bejt slusny jeden na druhyho je proste cim dal tezsi."

No promiň, když jdu nakupovat tak s tím rozhodně nepočítám a počítat nebudu. Kde asi tak zůstalo staré známe "Náš zákazník, náš pán" ???

Mám zkušenost z Globusu. Stavili jsme se v jejich rychlé restauraci, objednali si smažený sýr - na talíři nevypadal nic moc, přepálená mastná strouhanka, ale nechali jsme to tak.
U stolu jsme zjistili že to není sýr, ale filé a tak jsem to šla vrátit. A začalo tóčo. Prý jsme si objednali špatně, vyměnit nám to nemůžou ..
nakonec vyměnili ale odmítli vrátit rozdíl v ceně - prý na informacích.

Do toho pokladní "Co jste to za ženskou když nepoznáte rozdíl mezi sejrem a filé, to doma nevaříte ?"
Utřela jsem jí že takový blafy určitě ne.

Nebyla jsem líná ty 2kačky rozdílu reklamovat na informacích a při té příležitosti jsem jim hodila stížnost do té jejich krabice na připomínky.
Mně se ulevilo i když jsem si říkala že reakce nebude.

No a za týden mi přišel omluvný dopis od vedení, prý znovu proškolili personál ohledně chování k zákazníkům a mně jako odškodné poslali 4 gratis stravenky na komplet menu :-) Zatím jsem ale neměla odvahu je využít :-)

Takže stát si za svým není úplně zbytečné a občas se dá i něco změnit.
 Perutynka 


Re: Re: Re: znám 

(3.11.2004 22:52:18)
Tohle mi pošťačka taky několikrát udělala. Na poštu jsem šla jen jednou, rovnou za vedoucí. Podala jsem stížnost a přidala že si přeju být informována jak vše vyřešili.
Navíc máš právo ( a je to i na tom lístku o doporučený zásilce ) nechat si doporučený dopis i třeba balík nechat znovu zadarmo doručit v den, který si určíš v rámci normální pochůzky. A když Ti to přinesou třeba jiný den kdy nejsi doma a kdys to nechtěla tak to holt budou nosit tak dlouho než se to naučej.
Takže si to určitě nenech líbit :-)
 Simča a beruška 


:O) 

(13.10.2003 11:20:40)
Ahoj Monty, ještě nikdy jsem na žádný tvůj článek nereagovala, ani jsem se s tebou vlastně nesetkala v žádné diskusi. Takže se neznáme.
Ale nedá mi abych ti něco nenapsala. Musím říct, že s tebou ve většině případech nesouhlasím. Mám na život uplně jiný pohled než ty. Tím ale vůbec nemyslím lepší nebo horší. Prostě jiný. Někdy je mi úzko, když popisujěš vztahy ve vaší rodině, své dětství a tak.Říkám si, že to nebude tak hrozný, že to snad bereš s nadsázkou. Ale jedno je jistý. VŽDYCKY se u tvých článků směju, až mi tečou slzy. Baví mě a já ti za ně chci poděkovat.
Díky.
 Gabča;2 kluci 


Akční ceny 

(13.10.2003 14:34:33)
a výhodné balení, tak na to pozor!!!
V nějakém hypermarketě měli ÚŽASNOU nabídku: Tři videokazety, teď už nevím přesně tu cenu, například za 90 Kč. Takže jedna kazeta za 30Kč. Výhodná koupě :o/. Když nás pak napadlo podívat se kolik stojí jen jedna kazeta, tak jsme zjistili, že stojí 27 Kč. Takže ta výhodná koupě vyšla podvedeného zákazníka o 9 korun víc, než kdyby si je koupil jednotlivě :(((
 Gabi + Evi 03 + Ani 06 


Re: :O) 

(13.10.2003 19:50:07)
Ahoj Monty, tvoje články jsou opravdu skvělý, klobouk dolů a mimochodem tvoje máti i babička je něco jako moje máti a babička ;-) I když do Kauflandu bychom se už asi nevracely...Pozdravuj Stáníka...
 kaMyš 


Držím tvojí mamče palce! 

(13.10.2003 11:38:03)
Jen tak do nich! Taky si myslím, že to možná dělají schválně... A nebo v tom mají fakt takovej čurbes? Mně se něco podobného stalo v Meinlu - veliká akční cedule, že hroznové víno stojí 49,90 - prsknu ho na váhu a ono stojí 69,90... Vyšlo najevo, že jim mezi tím "zvedli ceny" a zapomněli jim to říct a oni teda nesundali tu akční ceduli... Taky se říká kdoví jestli...
 Kyti a 3 poupátka 


Taky tak! 

(13.10.2003 11:55:00)
Ahoj Monty! Zdraví Tě přjmenovaná Steff!
Tuhle mě zrovna tak namíchli v Tescu a to hned na 3x při jednom nákupu.
Zima se blíží, že jo! No tak honem dětem punčocháčky. Za 39,90 ! No nekup to! Tak jsem vzala oběma holčičkám stejné - ať jim to sluší. Na pokladně mi je projeli za 79,90.
Pomeranče - ať máme vitamíny. Inzerovaná cena 29,90 na pokladně 49,90.
Plenky pro naši najmladší - 389,- zacvakla jsem za ně 465,- Kč.
Bohužel nejsem tak průbojná, jako Tvoje matka, takže jsem přesně ten zákazní, na kteráho oni sází. Že bude držet hubu a krok a zaplatí to.
prostě jsem zbabělec a má zbabělost mě tudíž přišla na 136,- Kč.
 Leni 
  • 

Re: Taky tak! 

(13.10.2003 14:20:41)
S Teskem mám naprosto stejnou zkušenost.A už mám vyzkoušeno,že v takovémto případě peníze na informacích skutečně vrátí.Jenže je to komplikace a s malým dítětem na nákupu to musí "odsejpat".
 Lonai 


Re: Taky tak! 

(13.10.2003 14:57:59)
Myslím, že to dělají schválně. V plzeňském Tescu se nám to už taky stalo, ale nemám povahu na to, jít se dohadovat. Ale po jedné zkušenosti "akční výrobky" raději projíždíme čtečkou na ceny. Stalo se nám to např. u Lega a rozdíl cen byl hodně vysoký. Takže u výrobků, které chceme koupit pouze proto, že jsou v akci, projíždíme cenu. A vyplatí se to.
 Vendula (tři děti) 
  • 

Re: Re: Taky tak! 

(14.10.2003 10:12:01)
V letňanském Tesku jsem chtěla synkovi koupit brankářské rukavice, vybrali jsme relativně levné - jenže ouha, čárový kód na pokladně ukázal cenu dosti závratnou. V tomto případě šlo o to, že obyčejné rukavice byly přesunuty do pytlíku od mnohem dražších...
Jinak čtečka čárových kódů zde je, ale mám takový dojem, že snad jen jedna na tu celou příšerně rozlehlou nákupní plocu - a lítejte k ní s každým kouskem...
 Sosan 
  • 

čtečky čárového kódu uvnitř prodejní plochy 

(13.10.2003 12:53:03)
Ve slušných hypermarketech bývají uvnitř štečky čárového kódu s diplejem, kde si můžete cenu ověřit ještě než dojedete k pokladně. U akčních plen např. bývají možné záměny a cenové rodíly značné.
 Evelyn1968,2děti 


Pořád lepší než soc. sámoška:o) 

(13.10.2003 22:28:42)
Ahoj, skvěle napsané moc jsem se pobavila, zkušenosti "akcemi" mám podobné. Ale když si vzpomenu na nákupy v socialistických sámoškách, tak bych to neměnila:o).
E.
 Gábi, 2 děti 


Něco mi to připomíná 

(14.10.2003 8:45:34)
Ahoj, Monty!
Nejdřív ti chci popřát více veselejších zážitků, pokud možno velkou dávku životního optimismu navíc :-)
Nákupy ve velkých hypermarketech nemiluju, ale přežívám. Přesně takový zážitek, jako jsi měla s maminkou, bych asi zažila (mnohokrát) se svojí babičkou. Ona sice před rokem zemřela a min. 5 let nevycházela bez doprovodu, ale měla v některých rysech podobnou povahu. Také toho hojně využívala za "totáče", už v té době bylo nakupování její základní životní náplní. Byla totiž tzv. "frontová bojovnice". Určitě si na ně pamatuješ, přesně věděly, kde co mají a několik hodin stály ve frontě (ať už na ovoce, hračky, maso, ...), zásobovaly všechny příbuzné nedostatkovým zbožím. Když jsem to s ní parkrát jako dítě musela absolvovat, hrozně jsem psychicky trpěla (ve frontě na kapry o vánocích v mrazu i fyzicky). Ale je to individuální, mojí mladší sestře se to líbilo, naučila se v pěti letech rozeznávat druhy masa (což mě zajímá i dnes pouze okrajově) a dodnes si potřebuje každý den "zanakupovat" ;-)
P.S.: Na mojí babičce bylo zajímavé, že si dokázala u pokladny vždy ohlídat desetník navíc (nebo se klidně s nákupem vrátit z domova, když ji "okradli"), ale podvodníků klidně naletěla.
 JaninaH 


Výborný článek 

(14.10.2003 21:19:37)
Ahoj,
článek je krásný, moc jsem se pobavila. To znám. U nás je „bojovnicí“ dcera.Vzpomněla jsem si na jednu příhodu:
Byly jsme s Annou , tehdy třináctiletou, v sobotu dopoledne v Tesku na Národní. Mraky lidí. Byla tam akce: dvě pizzy za cenu jedné. Tak jsme si vybraly, jednu šunkovou, druhou žampiónovou, a šly zaplatit. Všimla jsem si, že nám pokladní markuje každou pizzu zvlášť, za plnou cenu.

Já (nesměle): „Ale tu jsou pizzy v akci dvě za cenu jedné,“
Pokladní: „To by ale musely být obě stejné“.
Já (nesměle): „Ale to tam napsáno nebylo“.
Pokladní (arogantně): „Asi jste to přehlídla.“
Já (tiše): “Asi jo. Tak to nechte...“
Anna: „To ne. Já dojdu pizzy vyměnit na stejné“.
Pokladní: „Ale já už jsem je namarkovala.“
Já(tiše): “Tak to nechte...“
Anna (ke mně): „Ale mami...“ (k pokladní): „No tak to vymažte.“
Pokladní (naštvaně): „To bych musela zavolat vedoucí.“
Já(tiše): “Tak to nechte...“
Anna (ke mně): „Ale mami...“ (k pokladní ) “Tak teda někoho zavolejte!“

Pokladní vztekle zavolala vedoucí, která vymazala položky. Za námi se utvořila dlouhatánská fronta. Mezitím Anna beze spěchu s úsměvem přinesla dvě stejné pizzy za cenu jedné. Zaplatily jsme a já měla radost, nejen z toho, že jsem ušetřila, ale hlavně z toho, že mám holčičku, co se neztratí.
J.
 Jana,Týnka 3,5r.+Kamilka 1,5 


Re: Výborný článek - mám v Tescu DOBRÉ zkušenosti 

(14.10.2003 23:22:47)
Musím napsat na obhajobu Tesca (Brno, Skandinávská). Mám jen dobré zkušenosti. Taky se mi několikrát stalo, že na pokladně vyskočila cena naprosto odlišná (místo obyč. brambor za 9,- snad batáty za 99,-), ale dávám pozor a lístek si vždy po zaplacení celý pročtu (letem světem). Fakt se to vyplatí. Nevěřím, že by to dělali schválně. V tom množství zboží, slev a lidí... Chápu, že se to může stát (a vůbec pokladním jejich úmornou dřinu nezádivím...)
Ale co chci obhajovat: chování pokladních. Vždycky perfektní, profesionální. Naposled se mi dokonce stalo, že mi pokladní nabídla, abych nemusela k informacím pro peníze zpět putovat přes 25 pokladen s celým vozíkem a dítětem, že pokladnu na chvíli zavře, dítě i nákup mi pohlídá a já můžu jen s tou jednou reklamací na informace.
Jako samozřejmost mi připadá, že jsem na tuhle pokladní napsala na informacích bleskovou pochvalu...

Mám zkušenost, že v Kauflandu tak milí lidé v pokladnách nebývají...však je to poznat i na celkové úrovni obchodu, že jo?

A taky jste si všimli, že v Intersparu a Globusu nakupují (aspoň v Brně) hlavně důchodci a jsou jak smyslů zbavení? Tlačí své vozíky hlava nehlava, dítě nedítě, narážejí těhotným do bříšek a rvou se jako by měla přijít válka!! To radši nakupuju v dražším Tescu, ale s "normálnějšími" lidmi...
:-))
 Sylvie :o) 


Re: Re: Výborný článek - mám v Tescu DOBRÉ zkušenosti 

(14.10.2003 23:37:25)
Hmmm, nevím jestli to dělají schválně, ale... Mojí mámě se OPAKOVANĚ stalo, že jí jablka ve slevě za necelou dvacku na kilo markovali jako nějaké ořechy přes dvě stovky na kilo... Prvně zaplatila a nevšimla si (reklamaci vyřídili bez problémů, to zase jo), ale když byla další stejná akce, tak se jí to stalo ZNOVA! Tetokrát si na to dávala pozor a zkontrolovala hned v zelenině... No a samozřejmě, do třetice všecho dobrého i zlého, tedy i jablek ve "slevě" za víc jak dvěsta korun... Nevěřím tomu, že by máma byla JEDINÁ, kdo si toho všimne a nevěřím tomu, že NÁHODOU by to POKAŽDÉ měli naprogramované špatně a že by máma byla vždycky první, kdo je na to upozorní...

S.
 Henri Ani/Toni/Šíša/Miki 


Re: Re: Re: Výborný článek - opačná zkušenost 

(16.10.2003 9:34:19)
Mně se stala opačná zkušenost, se kterou bych se snad ani nemusela chlubit, uvádím jí jen jako důkaz, že na paní u pokladny je toho někdy opravdu hodně.

V košíku jsem měla nasáčkovanou vzteklou Aničku připravenou seskočit, byla jsem v osmém měsíci, plný vozík všeho možného jsem vyskládala, nechala jsem v něm jen balík Magnezie a 9 kg pracího prášku - těhotné se mi to nechtělo vytahovat na pás. Paní u pokladny to většinou namarkuje nějak jinak, už jsem s tím měla zkušenost. Krotila jsem Annu, platila jsem kartou, takže jsem si ani nevšimla kolik a doma, když jsem si zapisovala nákup, jsem zjistila, že jsem vlastně "ukradla" prací prášek v hodnotě asi 400 korun.
Přiznávám, nejela jsem zpátky těch 30 km, abych ten omyl reklamovala.

Vydržel nám dlouho :-))).
 Iva, 2 děti 
  • 

Re: Re: Re: Re: Výborný článek - opačná zkušenost 

(16.10.2003 13:39:58)
No stalo se mi něco podobného, taky jsem si přes dítě sedící ve vozíku nevšimla zboží a nevyložila ho na pás a zjistila to až při vyndání dítěte před obchodem. Při příštím nákupu jsem si to samé zboží dala do košíku, zaplatila a pak vrátila pokladní s tím, že jsem jí vysvětlila co jsem minule provedla. Teprve teď chápu, proč na mě tak překvapeně zírala. :-(( Nepřipadám si jako exot, spíš je v tom to, že moje máti pracovala v obchodě půl života a co se ztratilo zacvakla. Tož tak.
 Jana,Týnka 3,5r.+Kamilka 1,5 


Re: Re: Re: Re: Re: Výborný článek - opačná zkušenost - TO TEDA KOUKÁM!! 

(17.10.2003 2:05:10)
Jůůůůůů. Takoví lidé ještě žijou? Musím říct, Ivo, že jste mně teda překvapila.
Je fakt, že se mi totéž stalo ve fotoprodejně, kde mi omylem dali do pytlíčku dva filmy a namarkovali jeden - taky jsem ho druhý den šla vrátit. Byli moc rádi. Ale to je malá a mnou oblíbená prodejna (obsluhují mně s dvěma dětmi někdy přednostně, aby uchovali vystavenou optiku celou... :-)).
Nevím ale, jestli totéž bych udělala u supermarketu, kde tisíce a desetitisíce pokladnami jen letí.... Asi bych si řekla, že to nějak ustojí...
Jste tedy obdivuhodná povaha!! A vaše čisté svědomí by vám jistě leckdo mohl závidět!!
(Já osobně vím o jednom rohlíku, který Kamča pronesla v ruce a nezaplatili jsme ho... nevracely jsme se kvůli němu.. :-(((
 Jana+kluk 8r.+Barunka 1,5 r. 


Re: Re: Re: Re: Výborný článek - opačná zkušenost 

(20.10.2003 17:03:51)
Já udělala posledně něco podobného v Tescu, plný košík a do toho Barča,která se snažila vylézt ven. U auta jsem zjistila, že jsem nedala na pás pár obalů na sešity, takže jsem je okradla asi o 4.50. Ty peníze jim asi vracet nebudu, řekla bych, že mne už oni okradli o víc.
 Jára 
  • 

Re: Re: Re: Re: Výborný článek - opačná zkušenost 

(6.5.2004 15:57:36)
Tak Henri doufám , že jste se už s Aničkou naučili alespoň číst plakáty.
 Petuna 


super 

(15.10.2003 16:59:38)
Monty píšeš opravdu skvěle, někde jsem si přečetla, že ti snad i vydali nějakou knížku, pokud to nebyla zase nějaký můj přelud, dej mi prosím vědět zda se to dá ještě někde sehnat, ráda bych si to přečetla.
 Petra,Evička(30/01/03) 


zkušenost z Hypernovy 

(16.10.2003 20:58:37)
Ahojky,

tak mám taky jednu zkušenost.BYla jsem v HYpernově, přesněji v obchodě DM a nakupovala jídlo pro malou.Koupila jsem jí HAJAJU, který mi namarkovali u pokladny za jednu krabici 258,60.
Všimla jsem si toho až doma,protože jsem nakupovala jídlo na celý měsíc a bylo toho fakt hodně.Manžel pak zavolal na zákaz. centrum.A když jsem si jela pro zbytek peněz (normálně stojí kolem 70,-), tak všichni stály v pozoru.
Prodali mi ho tak draho, protože kdysi v akci byl zdarma ještě se dvěma baleními "2+1zdarma". Samozřejmě to balení neprodávali dohromady.
Od tý doby mě nikdo do DM nedostane.
 Hanka 
  • 

Maminka 

(21.10.2003 17:31:21)
Teda Monty, Ty máš ale bezva mamču. Tu Ti závidím!
 Mirek K.-3 dospělé dcery 
  • 

Shoda 

(29.10.2003 8:15:25)
Mně se stalo něco podobného a také v Kauflandu. Láhev vína s nálepkou Valentina byla v akci za 45 Kč, protože bylo již asi 2 měsíce po Valentinu. Prodavačka mi po přečtení čár. kódu účtovala asi o 5 Kč víc (přesné číslo si nepamatuji). Když jsem to zjistil, šel jsem zboží reklamovat na informace. Zdejší pracovnice sáhla do pokladny bez jakýchkoliv řečí i bez omluvy vyndala 5 Kč a hodila mi je na stůl. Měl jsem pocit, že to dává ze své kapsy, protože žádný administrativní úkon přitom neprovedla. Doporučuji každému, aby si na Kaufland dával pozor. Je to zajisté těžké, zapamatovat si při větším nákupu ceny jednotlivých položek. Někdy se to ale může podařit.
 Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery) 
  • 

..moc pěkně se to čte,ale... 

(20.5.2004 0:47:32)
...kdo dělá v Kaufu nebo podobných zařízení ten ví svoje..kdo ne tomu to připadá podobně jako vám všem co tu ukazujete prstem na ty nepříjemné,neohleduplné..(a mnohdy tajně se snažící,na vás obohatit:-))) pracovníky.
....nikdo z vás tu ale nenapsal nic o tom jak vidí sám sebe coby zakázníka...a případně další zástupce této nedílené a nezbytné součásti obchodních procesů.
...jste na prodejně kolem 20min. až hodiny a během té hodiny si všímáte především svého nákupu..popř. těch co s vámi nakupují.My se mezi vámi pohybujeme několik hodin..během té doby se vám vyhýbáme..(často doslova kličkujeme)..odpovídáme po sté na to samé...necháváme se urážet....vracíme na svá místa z jednoho rohu prodejny na druhé to co spousta zákazníků odhodí...nacházíme desítky prázdných obalů od sežraných sušenek...vypitých nápojů...snažíme přitom zároveň doplňovat tuny všeho co si odnášíte jako nákup.Velice často mívám taktéž dojem že nákup a s ním spojená návštěva obch. domu není pouze praktickou náplní času ale spíše společenskou událostí a návštěva OD bývá spojena s hodinovým pokecem na nejfrenkventovanějším místě prodejny..přičemž se na zaměstnance kteří se snaží dělat svoji práci kouká jako na nepříjemné otravy kteří ruší veselou konverzaci a my se tak dočkáváme verbálního ohodnocení ne zrovna lichotivého charakteru.Taktéž kdyby jste byli pracovníky na prodejně..tak by jste si všimnuli zvláštních úkazů...(že by Murphyho zákon)...ulička kde se zrovna doplňuje zboží je vždycky ta,kterou se musí projet ač spěcháte někam jinam.
Po absolvování vybíracího procesu se dostanete k pokladnám..a tam je to ještě horší...jen málo z vás si v tu chvíli dokáže uvědomit jakému stresu je pokladní vystaven(a) a být ohleduplný..sami už býváte nervózní a jelikož pro vás v tu chvíli človíček u pásu představuje zástupce prodejny...a vy instinktivně víte že je bezbraný tak mu to "dáváte" vyžrat...a nikoho z vás nenapadá že je to např. máma od dvou dětí která už na kase sedí několik hodin a že vy nejste první který ji omlátil tu "čepici za 20,- (jenom příklad)" o hlavu a nepřipadal si jako tvrďák,který si v dnešní době nenechá nic líbit(podle mého názoru je to jen jedna z mála chvil vašeho života,kdy se tak chováte)...odejdete z prodejny a během několika minut už zase myslíte na něco jiného....na rozdíl od pokladních...protože na ty čeká spousta dalších lidí ve frontě a je ve hvězdách,kdy přijde na řadu další z těch "trpělivých a ohleduplných" zákazníků...

neplatí to pochopitelně pro všechny ale je vás dost,to mi věřte..a zdaleka jsem nepopsal všechny situace a momenty se kterými se setkáváme a které řešíme....zkuste si na to někdy vzpomenout až budete na pokladně nadávat...jací jsme nepříjemní...

 helena 
  • 

Re: ..moc pěkně se to čte,ale... 

(24.6.2004 12:50:10)
Ale no tak. Víme všichni, že život prodavačů nebo snad víc vybalovačů zboží v jakémkoliv mamutím podniku není vůbec žádná procházka a odpočinek a zábavná práce. A neměnila bych ani na minutu.Na druhou stranu mám pocit, že pokud by mi ke kase přišla druhá a další osoba, co tvrdí, že čepice má na krámě jinou cenu, než mě coby prodavačce vylézá na displeji, nezírám - ale jednám, ne ? Snad mají podavačky možost řešit podobné věci, ne? Copak nemohou upozornit šéfa? Pravda je, že na to musím mít vstřícné a ochoté nadřízené, kteří řeší průšvihy za pochodu. Nezávidím, není o co stát. Je to sice práce.Ale připomíná mi to Bety mac Donaldovou v popisu situace ,jak její sestra řvala na svého nadřízeného , že nikdo nebude poroučet jejímu tlustému střevu...
Sedět bez možnosti odejít za kasou je hrozné.Jendi pracující hýbají zbožím do regálu, druzí s ním pípaji po pase. Co to má společného s prodejem? A navíc. Dost si pamatuju lidi. Nakupuji tak dvakrát do měsíce v jednom a tom samém kramě. Snad jednou jsem tam potkala stejnou pprodavacku. To je továrna na přesun penez . Naprosto neosobní záležitost. Helena
 Perutynka 


Re: ..moc pěkně se to čte,ale... 

(3.11.2004 23:27:36)
Je mi Vás taaaaak líto co všechno musíte chudinko od zákazníků snášet. Jen jste zapomněla dodat, že jste za tuto práci placená a nikdo vás k ní nenutí.
 Romik ( 2 malí kluci ) 
  • 

díky 

(27.9.2004 16:25:54)
Ahoj, ohromně jsem se při čtení článku
pobavila a svéráznou " matinku nákupčí"
a celé akční nakupování si živě představovala.
Nicméně, díky. Už se mně taky dvakrát stalo, že jsem nakupovala v domnění, že "se to fakt vyplatí" a ve finále až doma podle lístku zjistila, že to bylo jinak.
Říkala jsem si, chybička se vloudila, zboží se tam dostalo nedopatřením a víc nad tím nepřemýšlela. Ale jestli ono to nebude trošku "šméčko na lidi."
Příště budu obezřetnější a po vzoru Tvé maminky i zvídavější. Díky.
Přeji jen poklidné nákupy
 markéta 
  • 

gratuluji 

(20.10.2005 15:56:21)
Gratuluji. Kdyby se takhle chovali všichni zákazníci, bylo by mnohem míň šizení. Kdysi kdesi někdo z obchodní inspekce tvrdil, že když mají v obchodě něco nabídnuto za nižší cenu než vám markují, máte právo na tu, za kterou vám to nabídli i kdyby se třeba jen spletli.
Když se někdo bude takhle u pokladny brát za svoje práva a vypadá to na dýl, s úsměvem se přesunu k jiné pokladně a jsem ráda, že všichni ještě nejsou tupé ovce.
 lolo 
  • 

akční mango 

(1.11.2006 13:06:17)
Ahojky,

Gratuluji Vaší mamče. I my jsme skoro naletěli na akční mango 20 kč a na kase se jevilo za 49. Po dohadech na kase i u informací nám vyměnili "neakční " mango za úplně stejné "akční" za 20. Přeji pevné nervy v boji se supermarkety!!!

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

Všechna témata


(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.