xxxxxxxy |
|
(13.10.2003 10:48:29) Monty, tohle dělaj pravidelně u nás v Hypernově, už třikrát jsem jim tam nadávala, když něco stálo mnohem víc, než bylo na ceduli. Podle mě to šmejdi dělaj záměrně, protože hromadě lidí je pak trapný to vracet.
|
Lenelka |
|
(13.10.2003 11:46:12) Take to znam, ovsem jinak. Minuly tyden jsme kupovali kilo hoveziho na gulas, na ceduli na regalu bylo napsano 2,29 (v librach, zijeme v UK) na balicku 2,99 za pul kila. Vzali jsme to, u pokladny nam napocitali 2,99. Dosli jsme na informace s tim, ze na regalu maji jinou cenu, pani se sebrala, dosla k regalu, videla, ze mame pravdu, vratili nam penize a maso dali zadarmo. Takze takhle to funguje v Tescu v UK.
|
*Aida* |
|
(13.10.2003 12:08:23) No tak me se v Sainsbury"s (taky v UK) stalo neco podobneho. Vidim ceduli ze tekute mydlo na ruce je 2 za cenu jednoho, zrovna jsem ho potrebovala, tak jsem dve sbalila. U pokladny mi ale nauctovali obe dve. Pani prodavacka se pak se mnou sla podivat jak to tedy je a zjistili jsme ze akce jiz pred dvema dny skoncila a oni zapomneli sundat ceduli. Samozrejme mi penize vratili i s omluvou :o).
|
|
|
Sissi | •
|
(13.10.2003 19:20:08) Nadávala jsi komu? Určitě pokladní, co? Taky jsem dělala pokladní v Hypernově, měla jsem to jako brigádu při studiích a z takových zákazníků mi bylo do breku, chtěla jsem jenom řvát na celý obchod: "Já za to k...a nemůžu!!"
|
xxxxxxxy |
|
(15.10.2003 8:40:25) Sissi, je fakt, že pokladní za to nemůže, ale co máš dělat, nákup na pásu, dvě děti a do toho pokladní, která se tě snaží přesvědčit, že seš úplně pitomá, protože tak levný to být určitě nemohlo! když je slušná tak jí to prostě vrátím a řeknu jí slušně, at si tam udělaj pořádek, když je sprostá, tak jí taky řeknu, a´t si tam udělaj pořádek, ale jiným tónem hlasu. Co bych asi tak podle tebe měla dělat, zaplatit a pak doufat, že na informacích mi to vrátí a když ne, tak volat vedoucího a doufat, že se mnou nevyběhne (a to všechno se dvěma dětma a vozíkem plným nákupu??) A pokud by se mnou vyběh, tak co? Oni právě na tohle spoléhaj, že pokladní od toho dá ruce pryč a zákazník má smůlu. To máš jako na poště. Už víckrát se mi stalo, že jsem doma, ale pošťačka je líná zazvonit a dát mi doporučený dopis, a rovnou mi hodí do schránky lísteček, a já pak musím na poštu. A víš co mi řekli na poště? To si vyřiďte s pošťačkou, my s tím nemáme nic společnýho, lidi nám sem kvůli pošťačkám často choděj nadávat...Prostě je to sice hloupý, ale kdybych já byla pokladní, tak bych si o tom promluvila s vedoucím a chtěla nějaké instrukce, jak v těchto případech postupovat. Nebo jste měli tak zlého vedoucího, že by se s vámi o tom odmítl bavit???
|
Kacik | •
|
(13.11.2003 10:57:44) Tak nevim, jestli vis, jak to chodi v hypermarktech. Ja jsem na pokladne delala brigadu, celkova doba zauceni byla asi pul hodiny, a to ti rekli, ktery tlacitka mas mackat. O tom, ze by te informovali, jak mas odendavat bezpecnostni kody (minimalne sest druhu), jake jsou akce, koho mas kdy zavolat apod. nemuze byt ani reci (ostatne, ani by se to nedalo zapamatovat). Kody na zbozi byly vzdycky nejmin tri. Napriklad v Makru ale funguje, ze pokud prodavacka nenamarkuje slevu a zakaznik si u vystupni kontroly stezuje, okamzite ti jdou dolu procenta z platu.A v Delvite napriklad delaji kontrolni nakupy stylem dam si kosmetiku do papirove prepravky na pivo, a schvalne, pokladni, jestli na to prijdes. Kdyz ne, mas pruser. Takze pokladni je nejn pokladni, ale take shanec cen,bezpecak a hlavne hromosvod, protoze se u ni projevi spatne udelana prace ostatnich. Tim se nezastavam protivných prodavacek (taky me otravuji slecny, ktere by vrazdily jen proto, ze jdu nakoupit), ale problem ma dve stranky. Podle me, kdo jde do hypermarketu, at pracovat nebo nakupovat, musi s touhle atmosferou pocitat. Zijeme proste v case, kdy bejt slusny jeden na druhyho je proste cim dal tezsi.
Vsechno podle me zalezi na slusnosti. Nekteri zakaznici toho vedeli daleko vic nez ja (napriklad ze to vicko lahve neni vicko, ale kod, a jak ho mam sundat) a brali to normalne. Nekdo zacne jecet.
|
Perutynka |
|
(3.11.2004 23:06:16) Píšeš "Podle me, kdo jde do hypermarketu, at pracovat nebo nakupovat, musi s touhle atmosferou pocitat. Zijeme proste v case, kdy bejt slusny jeden na druhyho je proste cim dal tezsi."
No promiň, když jdu nakupovat tak s tím rozhodně nepočítám a počítat nebudu. Kde asi tak zůstalo staré známe "Náš zákazník, náš pán" ???
Mám zkušenost z Globusu. Stavili jsme se v jejich rychlé restauraci, objednali si smažený sýr - na talíři nevypadal nic moc, přepálená mastná strouhanka, ale nechali jsme to tak. U stolu jsme zjistili že to není sýr, ale filé a tak jsem to šla vrátit. A začalo tóčo. Prý jsme si objednali špatně, vyměnit nám to nemůžou .. nakonec vyměnili ale odmítli vrátit rozdíl v ceně - prý na informacích.
Do toho pokladní "Co jste to za ženskou když nepoznáte rozdíl mezi sejrem a filé, to doma nevaříte ?" Utřela jsem jí že takový blafy určitě ne.
Nebyla jsem líná ty 2kačky rozdílu reklamovat na informacích a při té příležitosti jsem jim hodila stížnost do té jejich krabice na připomínky. Mně se ulevilo i když jsem si říkala že reakce nebude.
No a za týden mi přišel omluvný dopis od vedení, prý znovu proškolili personál ohledně chování k zákazníkům a mně jako odškodné poslali 4 gratis stravenky na komplet menu :-) Zatím jsem ale neměla odvahu je využít :-)
Takže stát si za svým není úplně zbytečné a občas se dá i něco změnit.
|
|
|
Perutynka |
|
(3.11.2004 22:52:18) Tohle mi pošťačka taky několikrát udělala. Na poštu jsem šla jen jednou, rovnou za vedoucí. Podala jsem stížnost a přidala že si přeju být informována jak vše vyřešili. Navíc máš právo ( a je to i na tom lístku o doporučený zásilce ) nechat si doporučený dopis i třeba balík nechat znovu zadarmo doručit v den, který si určíš v rámci normální pochůzky. A když Ti to přinesou třeba jiný den kdy nejsi doma a kdys to nechtěla tak to holt budou nosit tak dlouho než se to naučej. Takže si to určitě nenech líbit :-)
|
|
|
|
|