Re: znám
Sissi, je fakt, že pokladní za to nemůže, ale co máš dělat, nákup na pásu, dvě děti a do toho pokladní, která se tě snaží přesvědčit, že seš úplně pitomá, protože tak levný to být určitě nemohlo! když je slušná tak jí to prostě vrátím a řeknu jí slušně, at si tam udělaj pořádek, když je sprostá, tak jí taky řeknu, a´t si tam udělaj pořádek, ale jiným tónem hlasu. Co bych asi tak podle tebe měla dělat, zaplatit a pak doufat, že na informacích mi to vrátí a když ne, tak volat vedoucího a doufat, že se mnou nevyběhne (a to všechno se dvěma dětma a vozíkem plným nákupu??) A pokud by se mnou vyběh, tak co? Oni právě na tohle spoléhaj, že pokladní od toho dá ruce pryč a zákazník má smůlu. To máš jako na poště. Už víckrát se mi stalo, že jsem doma, ale pošťačka je líná zazvonit a dát mi doporučený dopis, a rovnou mi hodí do schránky lísteček, a já pak musím na poštu. A víš co mi řekli na poště? To si vyřiďte s pošťačkou, my s tím nemáme nic společnýho, lidi nám sem kvůli pošťačkám často choděj nadávat...Prostě je to sice hloupý, ale kdybych já byla pokladní, tak bych si o tom promluvila s vedoucím a chtěla nějaké instrukce, jak v těchto případech postupovat. Nebo jste měli tak zlého vedoucího, že by se s vámi o tom odmítl bavit???
Odpovědět