1.12.2013 11:06:51 Michala (2 děti, 9 a 6let)
Re: EMIPO batoh - reflexky
Dobrý den, záleží naprosto na prodejci, který Vám tašku prodal. U nás to řešíme tak, že já si od zákazníka vyžádám fotografie, pošleme do Emipa, vyžádám si schválení reklamace "na dálku" a pokud mi jí schválí, měníme zákazníkovi kus za kus v okamžiku, kdy přinese vadnou aktovku na prodejnu. Pokud zákazník není z Prahy, pošle si aktovku rovnou do Emipa a oni to vyřeší obratem, jste tedy bez aktovky jen pár dnů. Pokud si to načasujete na období jakýchkoli prázdnin či třeba ředitelského volna, což se v případě oloupaných relflexek dá, protože to není akutní závada, se kterou by nešlo tašku používat, tak výměnu zvládnete bez velkého omezení. U jiných značek to takový fofr s reklamacemi není, i když lze obecně říci, že snaha výrobců je vyřizovat reklamace velmi rychle, protože vnímají, že měsíc bez aktovky je prostě problém. V podstatě u Emipa řešíme jen dva druhy reklamací - uvolnění aktovkové zámečky (toto se řeší tak, že Emipo pošle zákazníkovi nový zámeček, který si jen nacvakne a je opraveno) nebo teď ty reflexky. Jinak jsme nikdy žádnou jinou závadu řešit nemuseli, což je také určitý obrázek o dané značce...
Odpovědět