29.11.2013 19:40:03 Michala (2 děti, 9 a 6let)
Re: Reklama
Milé maminky, trochu mě mrzí že uveřejněný text berete pouze jako reklamu na naší firmu. Testování školních aktovek a batohů jsme věnovali s mým mužem opravdu velké množství času, do akce byly zapojené naše děti i děti sousedů, věřte tomu, že to byly desítky hodin práce několika lidí. Dělali jsme to velmi pečlivě a podrobně s jediným cílem - abychom poskytli našim zákazníkům co nejlepší informace pro výběr školních aktovek. Všechny recenze jsou delší dobu umístěné na našem webu, ale měla jsem pocit, že je najde příliš málo rodičů. Ti, co recenze našli, kladně jejich podrobnost a informativní hodnotu oceňovali. Upřímně jsem chtěla, aby se text dostal k více lidem, kterým by třeba při výběru také pomohl. Vím, kolik našich zákazníků tápe a vůbec neví, jaké jsou mezi jednotlivými aktovkami a batohy rozdíly a já to prostě vím proto, že mám možnost si všechny značky podrobně osahat, prohlédnout a mám doma děti ve věku školáků. Já myslím, že všichni víme, jak vypadá klasický PR článek, který je často jen a jen reklamou na firmu nebo produkt, často se v takovém článku nedozvíme nic nového. Při vší skromnosti si říkám, že tohle snad není úplně ten případ. Pokud jste nic nového neobjevili a nemáte pocit, že jsme něco opravdu testovali, že si jen děláme reklamu, tak je mi to opravdu líto, ale není to tak. Na druhou stranu jsme neměli za cíl napsat jen odborný článek a neudělat přitom propagaci naší firmě. My aktovky a batohy prodáváme a jen si dáváme trochu víc práce s tím, abychom věděli hodně o zboží, které nabízíme a poskytli tím maximální servis lidem, kteří u nás nakupují. Provozovatel tohoto webu s uveřejněním souhlasil, protože mu text přišel dobrý a přínosný. Mě to samozřejmě udělalo radost, i když byl text původně napsaný pro naší potřebu a potřebu našich zákazníků...díky za pochopení. ML
Odpovědět