Tizi |
|
(29.11.2013 15:01:11) Nic proti Emipu, ale ten článek by měl mít jasný titulek reklama a ne, že se něco testovalo ... je to zavádějící. Jinak Emipo jsme taky zvažovali, ale když syn vyzkošel Herlitz, tak nebylo co řešit, měl kvalitnější provedení, hlavně co se týka zad a polstrování, lépe seděl.
|
kreditka |
|
(29.11.2013 15:04:13) Mě přijde že to není reklama ani tak na emipo jako na dráčka
|
Michala (2 děti, 9 a 6let) |
|
(29.11.2013 19:40:03) Milé maminky, trochu mě mrzí že uveřejněný text berete pouze jako reklamu na naší firmu. Testování školních aktovek a batohů jsme věnovali s mým mužem opravdu velké množství času, do akce byly zapojené naše děti i děti sousedů, věřte tomu, že to byly desítky hodin práce několika lidí. Dělali jsme to velmi pečlivě a podrobně s jediným cílem - abychom poskytli našim zákazníkům co nejlepší informace pro výběr školních aktovek. Všechny recenze jsou delší dobu umístěné na našem webu, ale měla jsem pocit, že je najde příliš málo rodičů. Ti, co recenze našli, kladně jejich podrobnost a informativní hodnotu oceňovali. Upřímně jsem chtěla, aby se text dostal k více lidem, kterým by třeba při výběru také pomohl. Vím, kolik našich zákazníků tápe a vůbec neví, jaké jsou mezi jednotlivými aktovkami a batohy rozdíly a já to prostě vím proto, že mám možnost si všechny značky podrobně osahat, prohlédnout a mám doma děti ve věku školáků. Já myslím, že všichni víme, jak vypadá klasický PR článek, který je často jen a jen reklamou na firmu nebo produkt, často se v takovém článku nedozvíme nic nového. Při vší skromnosti si říkám, že tohle snad není úplně ten případ. Pokud jste nic nového neobjevili a nemáte pocit, že jsme něco opravdu testovali, že si jen děláme reklamu, tak je mi to opravdu líto, ale není to tak. Na druhou stranu jsme neměli za cíl napsat jen odborný článek a neudělat přitom propagaci naší firmě. My aktovky a batohy prodáváme a jen si dáváme trochu víc práce s tím, abychom věděli hodně o zboží, které nabízíme a poskytli tím maximální servis lidem, kteří u nás nakupují. Provozovatel tohoto webu s uveřejněním souhlasil, protože mu text přišel dobrý a přínosný. Mě to samozřejmě udělalo radost, i když byl text původně napsaný pro naší potřebu a potřebu našich zákazníků...díky za pochopení. ML
|
ivaxx |
|
(30.11.2013 9:44:50) Těžko považovat článek za něco jiného než reklamu Vašho obchodu a výrobku, který prodáváte. Kdyby se jednalo o klasický test, museli byste podrobně rozebrat i aktovky jiných výrobců (Cool, Herliz, Topgal...), porovnat a ohodnotit přehledně různé faktory - váhu, rozměry, vzhled, tuhost zad, opotřebení po určité době, průměrnou cenu na trhu atd. To, co zde prezentujete je opravdu jen skrytá, nezaplacená reklama a překvapuje mě, že to rodina.cz dala na své stránky.
|
Michala (2 děti, 9 a 6let) |
|
(30.11.2013 12:57:03) tak úvodní modrý rámeček říká, že jsme testovali značky Herlitz, Hama, Topgal a Emipo a tohle je jenom první článek z celkových 4 článků, které mají následovat...já jsem se těšila, že mi maminky budou klást dotazy, že se třeba rozběhne diskuze na téma, jakou kdo má zkušenost s tou kterou značkou, že budete třeba polemizovat s mými názory na tu kterou značku, že se třeba v něčem mýlím, protože dcera měla Topgal a jiné značky neznám z praktického nošení do školy. U Emipo třeba často řešíme, jestli tužší záda nejsou přeci jen moc tuhá, jak moc vypadávají pomůcky z přední kapsy u aktovky a podobně..je opravdu škoda, že diskuze je jenom o tom, jestli měl být článek označený jako reklama nebo ne, nemyslím,že by to jeho hodnotu nějak snižovalo...no možná jsem naší práci s testováním jen přecenila, nevím ale mrzí mě to, ne že ne...
|
Katarína | •
|
(4.2.2014 21:51:15) Veľmi pekne ďakujem za skvelý článok.Veľmi pomohol. Ani na chvíľu ma nenapadlo, že by išlo o reklamu značke alebo Vám ako predajcovi. Nechápem krátkozrakosť niektorých jedincov Všetky články sú myslím napísané veľmi objektívne a k veci, s najlepším vedomím pomôcť nám rodičom. Určite Vám to dalo veľa práce a strávili ste pri tom veľa času, takže ešte raz vďaka. Prajem len spokojných zákazníkov.
|
|
|
Klarisanek |
|
(30.11.2013 17:24:16) Boze, chytremu napovez............. Ja jsem jednoznacne pochopila, ze je to clanek o jedne z uvedenych znacek. Asi kdyby dali takoveto podrobne info o vsech znackach do jednoho clanku, tak by tech 50 stranek nikdo necetl.
|
Michala (2 děti, 9 a 6let) |
|
(30.11.2013 22:06:50) děkuji Deniso....
|
|
xu |
|
(30.11.2013 23:00:09) Mně článek přijde výborný, praktický, podrobný a užitečný a děkuji za něj. Těším se na další, je to u nás aktuální téma.
|
Michala (2 děti, 9 a 6let) |
|
(2.12.2013 21:55:43) moc děkuji, jsem ráda, že to někomu pomůže a je zvědavý na pokračování....
|
|
|
|
|
|
|
helena9 |
|
(16.12.2013 15:21:07) Díky za tři skvělé díly hodnocení aktovek. Mám drobného syna a vaše hodnocení mi jednoznačně ulehčilo život, co mám svému synkovi pořídit. Díky vám mám vybrané dva modely a teď už můžeme jít jen vyzkoušet a vybrat ten pravý. Rozhodně Vaše hodnocení aktovek a batohů nepovažuji za reklamu. Díky za Váš čas a dobré rady a tipy.
|
|
|