19.11.2010 10:13:48 Binturongg
Re: No, nevím
Pavča - je toho hodně - záleží na tom, jaké jsou děti, třída... U jednotlivců je to taky dost individuální.
Ale velmi se mi osvědčily vlastní obrázky (vždy výjev z nějaké krajiny ke každému písmenu), kde dřevorubci mýtí les, na mýtině leze hlemýžď, dole pod kopcem si myslivec myje ruce voňavým mýdlem atd.
Je trochu pracné narvat do obrázku všechna vyjm. slova (hlavně nakreslit či namalovat ty činnosti
) a vymyslet k tomu příběh, který by obsahoval i co nejvíc slov příbuzných, ale stojí to za to.
Už léta přemýšlím o tom, že takovou knihu vydám
, takže myšlenka pana Mlezivy fakt nic moc nového - jen trochu jiné pojetí a hlavně se mi fakt nelíbí to podsouvání nesmyslných názorů...
Jo a fígl pro ty, kteří NEMAJÍ problém s jakoukoli "dys" - "Antivyjmenovaná" slova. Pracovala jsem hlavně s těmi po V: vidle, vidět, viset atp.
Člověče, taky se to osvědčilo - hry a soutěže na toto téma děti milovaly
Odpovědět