Hrozná zkušenost s MMB
Tak já mohu taky přispět se svým zážitkem.
Mám u nás ve městě na starosti "vítání občánků", proto je mou povinností zajišťovat i dárečky pro miminka.
U jedné paní na MMB, která má opravdu velký výběr zboží a super ceny, a taky 100vky komentářů, se mi přihodilo toto:
Objednala jsem 17.1. zboží za téměř 6000,- (!), uhradila samozřejmě předem. A začal kolotoč, který bohužel stále trvá
.
zboží bude do 10 dní
pošlu brzo
snad balík odešel
100% odešel
nevím, kde je
už je zpátky, byl poškozený
byly poškozeny zrovna ty věci, které potřebujete nejvíc
objednávám znovu zboží
bude zítra, ve středu, za týden
vratit peníze? Ano, posílám
dávám příkaz účetní
odesláno...že nepřišly? Posílám výpis (ne naskenovaný, ale na´tukaný do emailu)
to není vaše číslo účtu?
posílám znovu
zítra, ve středu
raději vložím na účet osobně v bance
nemám čas, v pondělí
................dnes je 23.3., peníze stále nemám a zvažuju podání trestního oznámení.....Nehledě na to, že nám ty peníze v domácím rozpočtu hodně chybí.
Je to moje první negativní zkušenost......ale teda dost hrozná.
Odpovědět