Re: Naše dítě
Katko, to ti moc přeju, mě se během necelého roku stalo asi 3x, že si člověk dobírku nevyzvedl a nikdy už se neozvali, nereagovali na mail. Bohužel to závisí i na tom, kdo jsou tvoji zákazníci, není to jen o tom, jaký jsi prodejce... Já se svými zákazníky jednám slušně, nikdy si nikdo nestěžoval, naopak mám velice pozitivní reakce, nicméně prodávám šperky a ty si může objednat kdokoliv, klidně puberťák, který si koupi během času rozmyslí nebo nemá peníze a balík si nevyzvedne... Předpokládám, že zboží pro děti nakupují zodpovědní dospělí tak se ani nedivím, že se Ti zboží nevrací. Ale abych neházela všechny do jednoho pytle, mívám spoustu objednávek právě od mladých lidí a kolikrát je komunikace s nimi moc fajn
Zákazníky si prostě nevybereš.
Odpovědět