| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Co dělat, když se dítě udeří do hlavy

 Příspěvky 110 z 12 [Dalších 2 >>]
Vopršálková Štěpánka
25.6.2018 12:53:53
Strčte své dítě na kněžskodvorkou v ČB, tam se jistě brzy uzdraví (né, neuzdraví) Good luck.~b~~b~
fifulilinka
31.8.2012 13:01:43
Dcerka se ťukla do hlavy, když jí byly dva roky, hned jsem šla k lékařce, jestli nemá otřes mozku, tak jsem ji dva dny pozorovala a všechno bylo v pořádku. Teď když mám nějakou starost, tak se poradím na Komunitě 111. Moc jsem za ni vděčná.
fifulilinka
14.8.2012 9:12:21
Děkuji za každou dobrou a praktickou radu. Našla jsem dobrý server: http://www.urazy-deti.cz, na kterém jsou rady, co mít doma, kam volat, praktické rady, co dělat při úrazu.
24.3.2012 8:00:19
tak moje druha dcerka pada jako hruska, zacala se velice brzy stavet a chodit okolo nabytku, at delam co delam, proste to nejsem schopna 100% uhlidat. Poprve mi spadla primo na hranu stolku, a mega modrina pod okem..
A posledne doplatila chudinka na blbost moji i meho manzela, byli jsme oba doma, dala jsem dcerku do houpacky, a v tu chvili zazvonila sousedka, ja ji nemela pripoutanou, vylezla jsem za sousedkou na chodbu, s tim,ze dite preci sleduje tatinek.. tatinek sledoval MUCHU, kterou se snazil zavrazdit. Mala si v houpacce stoupla a prepadla dolu.. krve by se ve me nedorezal!!!!
A to podotykam ze vetsinu dne jsem za jejim zadkem, a i presto se proste stane nejaka takova blbina...
Pozorovala jsem ji co a jak, nastesti dobry, tak jsme nikam nejeli. Asi bych jela, pokud by se mi vylozene neco nezdalo - nesva, zornicky apod.
Clanek super, dekuju!! Jak rikam, me aktualni tema..
Karel
  • 
22.3.2012 14:39:30