| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Poruchy chování u dětí předškolního věku

 Příspěvky 110 z 35 [Dalších 25 >>]
10.9.2011 10:59:21
Myss, my jsme se doma o té učitelce před synem nebavili. Nikdy jsme neřekli nic zlého. Bylo vidět, že ji syn moc nemusí, ale tím spíše jsme se snažili podpořit jejich dobrý vztah. Jenže to byla kráva.

Jsem spolupracující rodič, čekám, že učitelka bude profesionál, řekne mi v čem se jí dítě nezdá a my na tom budeme pracovat.

Bohužel jsme hned zpočátku natrefili na učitelku, kterou ta práce nebaví a děti ji otravují.
Znám naštěstí i jiné, které jejich práce baví a mají zájem. Takovým jsem neskutečně vděčná.
10.9.2011 10:45:34
No, Bohužel, jsme si touto zkušeností prošli a myslím si totéž. V nejmenší a "nejlepší" mš ve čtvrti byl syn svou učitelkou, mimochodem, dle mého afektovanou krávou, hodnocen jako hyperaktivní. Ostatní učitelky mi říkaly, že mám naprosto normální dítě. Fajn, absolvovali jsme 2 vyšetření - mám nadané, naprosto normální dítě, žádná hyperaktivita, žádná porucha. Po dalších potížích v mš s tou jednou učitelkou - dětem se nevěnovala, třískaly se mezi sebou, nechodily ven, nebyla schopná převléct mokré ponožky........měla evidentně problém být dobrou učitelkou, jsem syna dala jinam.

Jel i prázdninový provoz, prošel 4 mš a závěr od všech ostatních učitelek je, že máme velmi hodné, slušně vedené dítě, které se snadno včlení do kolektivu a pokud se zabere do hry, stavění, písek, kreslení.... nikdo o něm neví. Hyperaktivní ani omylem.

Takže bych doporučovala učitelkám v mš, zamyslet se také nad sebou než budou mluvit s rodiči o poruše. Kdybych syna nechala u té debilky, tak nějakou poruchu určitě získal ~a~
29.6.2011 12:56:11
k tomu to tady je snad určeno,ne?
Pawlla
29.6.2011 10:11:48
bože můj,to jsou zase plky.~a~
29.6.2011 8:09:10
a hned mají diagnozu...
29.6.2011 8:07:29
taky si libuju,řídím airbasy.Mnohem menší adrenalin,ale asi ho tolik nepotřebuji.Polovina diagnostikovaných ADHD a LMD není vrozená,ale získaná výchovou-nezapomeňte.Získaná stresem,nedostatkem času rodičů,nejistotou domova,hledáním svého místa v něm.Přestože ve školství už nepracuji,výchova mě stále zajímá,mám totiž děti.U druhého syna se mi snažili také něco podobného diagnostikovat.Jaképak LMD,ADHD!Prostě trpělivost,láska,klídek,rodiče,domov.To je celé.
28.6.2011 14:36:41
Chvála bohu, že nejste ve školství. Učitelku s takovým názorem na děti s poruchami učení bych pro své děti nechtěla ani za nic. Mám dva syny (dnes oba na střední škole), oba s poruchmi učení, jeden s hyperaktivitou. Pro oba jsem našla školu, kde díky přístupu učitelů a vhodné práci s těmito dětmi nebyly závažnější problémy. Mám dojem, že článek byl o něčem jiném, než rozebírat, jak to dřív bylo úžasné a dnes je to hrozné. Moji rodiče rozhodně doma za socialismu nebyli a doma pracovali (otec) i o víkendech a večerech. Telefon jsem sice neměli, ale i ten mobil se dá dnes vypnout nebo ztišit a maily můžete číst až druhý den ráno v práci.
Verča - dvojčata
  • 
27.6.2011 13:02:05
Proč jsou děti jiné než dřív? Můj osobní názor je ten, že hlavní chyba je v nešikovném vývoji společnosti. Ze stádnosti, jak již bylo zmiňováno, jsme přešli do demokracie. Což je v pořádku, ale tak nějak jsme se na ni nepřipravili. Najednou nám dali do náruče svobodu a každý si to pobral po svém. A to i na úkor již zajetých a správných tradic a společenských či lidských pravidel. Je v pořádku, když dospělý člověk není schopen pozdravit? Ne. Ale někomu to tak přijde. Proč bych měl, když se mi nechce. A tahle myšlenka (berte jako příklad) se šíří jako nemoc. Pomalu, nenápadně, až pak jednou kroutíme hlavami, co všechno se kolem nás děje. A nadruhou stranu - ano, je jiná doba. Chce to modernější přístupy a společenská pravidla. Zrušmě ty staré a nepohodlené. Fajn. Ale vytvoří někdo z vás ty nové a správné? Jaké to jsou? Myslím, že naše společnost tápe a každý (i děti) se hledají a nemohou se najít. Z toho pak vyplývá hodně společenských problémů. Já osobně se raději "schovám" za již zajeté tradice a třeba například nikdy nebudu shazovat autoritu učitele před dětmi a ani dokonce nebudu říkat učiteli, že to dělá špatně. Vždyť je to přece pan učitel!! A jeho práce je dnešním novým systémem ve školství neustále kontrolovaná. Já bych se nebála věřit starým zajetým pravidlům a nevymýšlela bych novoty (ve spooooustě věcí).
MartinaNov (dva rošťáci
27.6.2011 10:03:14
souhlasím, byla jiná doba. Učitel se nerozpakoval žákovi střelit pár facek, dnes to neexistuje. Ač jsem obecně proti násilí, myslím si, že jedna dobře mířená u osmáka udělá víc užitku než poznámky a domluvy.

S tím, že rodiče chodili ve 4 domů a pak byli s dětmi souhlasím jen napůl. Ne všichni rodiče to tak měli. I za socialismu byly otevřené obchody do 6 hodin, existovali řidiči MHD pracující na směny, lékaři, dělníci s dvanáctkami.
Byly i vymoženosti jako týdenní školky pro zaměstnané matky - což je hrůznost nejhoršího kalibru, dát malé dítě pryč na celý týden!!!!

Obecně ve společnosti panoval názor - Drž hubu a krok! Takže diktatura, vše nalajnovat a nevyčuhovat.

Po revoluci se začlo skloňovat slovo "demokracie" ve všech pádech, i dětem ZŠ byl předán pocit, že se můžou vyjadřovat k čemukoliv a jakýmkoliv způsobem. Rodiče jsou více zaměstnanější, už se prostě nežije tak pohodlně, jako předtím.
Navíc spousta rodičů očekává, že školní zařízení je bude suplovat ve výchově potomků. Na druhou stranu už ale z učitele nedělají autoritu, pokud je dítěti "ubližováno", jdou si to s učitelem "vyřídit" - dítě pak vidí, že učitel není autorita ani pro rodiče, jak tedy má být pro žáka.

Na druhou stranu, je to hlavně o pedagogovi, někdo si umí udělat pořádek, někdo prostě ne. Je to práce nesmírně náročná, já bych to dělat nemohla, protože by mě asi brzy zavřeli. Když vidím ty načuřené drzé pysky puberťáků, jak se tváři rádoby dospěle a frajersky, dala bych jim pár facek jen tak, za ten výraz.

Mám dva syny, zatím školkové, a už se fakt těším, až budu tohle řešit ve škole, protože oba budou zřejmě hodnoceni jako příliš živí, obávám se, že budou vždy u každé lumpárny (to oni jo).
MartinaNov (dva rošťáci
27.6.2011 9:53:34
jenomže vše je o penězích. Na jednu stranu se ruší školky, protože nemají uplatnění a už za dva roky není kam umístit děti.
Učitelky jdou pracovat mimo obor, protože si nevydělají. Chtějí hodné děti, pokud možno takové, o kterých za celý den ani neuslyší.
Maminky chtějí málem stávkovat, když se zvedne školkovné, protože se jim zdá drahé. Na druhou stranu ale očekávají individuální přístup učitelek k jejich dítěti, krásné hračky, nové a moderní zázemí školek, speciální výživu.

 Příspěvky 110 z 35 [Dalších 25 >>]

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.