Monty, v praxi si to nejen představuji, ale zažila jsem s dětmi tak, jak píše Alena - vícerychlostně. Projektová výuka, skupinky, tedy alternativa, která zvládala přiměřeně učit, rozvíjet, motivovat... děti v počtu nad 20. Jedna učitelka.
Při klasické frontální výuce, tedy jedním tempem, kdy se jede podle nějaké úrovně - ať je to střed nebo ti pomalejší - vždycky většina dětí je mimo. Buď nestíhají nebo (v některých hodinách) čekají, až sezení ve škole skončí, a budou se moci věnovat samostudiu doma (či jinde). To vlastně ti nestíhající koneckonců také.
Škole s frontální výukou potažmo 30 žáky ve třídě jsme se tedy s dětmi pečlivě vyhnuli, přeci jen tam děti stráví příliš mnoho času na to, aby ho pročekaly. Nehledě na to, že syn by tedy nečekal poklidně.
Systémově to chce opravdu změny k menšímu počtu žáků - ale pod cca 25 by to dle mého stačilo, ale hlavně metod, přístupu. Různorodost škol, aby si lidi mohli vybrat, se kterým stylem si sednou.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.