| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Antikoncepce

12.12.2016 14:09:29 Dadyna s mláďaty

Re: Vliv antikoncepce na psychiku

Vliv na psychiku to rozhodně mít může, mám podobnou zkušenost - taky mě to totálně rozhodilo (jsou asi různě vnímaví jedinci). Bohužel antikoncepce má vliv i na spoustu jiných věcí (váha, srážlivost krve, játra...a další, nejsem odborník). Pokud máš přítele, který tě do toho netlačí a nevadí mu jiná metoda, navíc zkouškové teď vyžaduje, abys fungovala, tak bych teď po dobrání jednoho měsíce (jinak si rozhodíš cyklus) prostě vysadila. Ono stejně hormonálně všechno hned zase zpátky jako před braním antika nebude, ale i tak. Pokud chceš prášky brát, tak bych v nějakém míň náročném období u lékaře řekla, jaký to mělo průběh a zkusila si nějaké jiné (ve složení rozdíly jsou). Dá se koupit i jednoměsíční balení, teda aspoň já to tak dělala, tak to zkusíš a uvidíš. Jinak co se střídání týče, tak můžeš klidně navázat hned, ale já bych to nechala fakt až na nějaké klidnější období, je možné, že ti to zase nesedne. Já třeba už to neberu, negativa u mě převážily pozitiva, vyzkoušela jsem v průběhu života snad pět druhů a nic moc... lepší je to řešit jinak ~;((
Odpovědět
Průběh diskuze (10 názorů)
Téma: Vliv antikoncepce na psychiku Štěpánka 22 12.12.2016 13:33
*Re: Vliv antikoncepce na psychiku ...neviditelná... 12.12.2016 13:48
*Re: Vliv antikoncepce na psychiku ...neviditelná... 12.12.2016 13:55
**Re: Vliv antikoncepce na psychiku Štěpánka 22 12.12.2016 14:20
***Re: Vliv antikoncepce na psychiku Pam-pela 12.12.2016 14:58
*Re: Vliv antikoncepce na psychiku withep 12.12.2016 14:2
*Re: Vliv antikoncepce na psychiku Dadyna s mláďaty 12.12.2016 14:9
*Re: Vliv antikoncepce na psychiku Abigail* 12.12.2016 16:47
*Re: Vliv antikoncepce na psychiku Kafe 12.12.2016 16:51
*Re: Vliv antikoncepce na psychiku Bal+♂ 30.12.2016 1:29

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept