Sovice,
já tu nebyla a koukám,že se to tu trochu rozjelo
Já nemám ponětí o tom,co děti berou pokud s e neobjeví problém.Problém byl u staršího syna v primě u všech předmětů který vyžadovaly "učení", on na to nebyl zvyklej, neuměl to.
Pokoušel a jsem se pomoct, vybavuju si, že na začátku měli téma Egypt. pomáhala jsem mu vypisovat údaje na kartičky, pomáhala jsem mu naučit se učit. Používal k tomu učebnici, sešit, poznámky si celkem dělal. Měla jsem pocit,že to fakt docela ovládá, dokázal o tom mluvit, odpovídal na všechno, co jsem s eptala atak.
Z testu 4, slabší čtyřka. Byla jsme překvapená a když mi test ukázal, většina věcí v učebnici ani sešitu nebyla. něco si říkali ve škole, na něco měl někdo referát, něco si měli zjistit sami a něco bylo v doporučených učebnicích.Něco bylo v itinerářích výletů danýho vyučujícího,který byly někde k zhlédnutí.
Šli jsme koupit doporučený knihy-včetně drahých Dějin všeho možnýho. Dál jsem s emu pokoušela pomáhat. jeho znalosti značně značně překročily znalsoti, který stačily s přehledem na jedničku na základce, dokonc epředčily značně značně znalosti mé a mě dějá bavil
Nakonec jsme zjistila,že na to nemám sílu,chu´t. Vykašlala jsem se na to. On tak zodpovědnej nebyl ,jedničky mu byly ukradený , takže jsem mu řekla-hele, koukej makat aspoň na trojku a nebudem to řešit..Přesto, ani na tu trojku zdaleka učebnice a sešity nestačily.