25.4.2016 1:18:57 Delete
Re: Regulace ve školství
Marto,
já vím. Ale když pak někdo těch 20 let učí (i kdyby jen 15 let), tak proč si musí dodělávat celých 5 let učitelství? Proč mu nestačí třeba jen to rozšiřující studium pro ped. pracovníky? Nebo proč vůbec musí? To je to, čemu nerozumím a je mi fuk, co si o tom myslí ti, co to rozhodují...
Co se týče mě osobně, ten obor na UPOL (tam mě nikdo nedostane
) pro mě nemá význam, protože je to právě s tím prvním stupněm, a tudíž neprojdu přes hudebku. Já hledala speciální pedagogiku, ze které pak jde jít učit třeba na ZŠ praktickou nebo do jakékoliv speciálky....bez toho zaměření na první stupeň jako takový, protože to nepotřebuju. Jakmile bych získala magisterké pedagogické vzdělání v jakémkoliv pedagogickém oboru, mohu zase fungovat na prvním stupni s tím svým celoživotkem.
Specka mě napadla, že už nějaké základy mám a nebyl by tam takový propad znalostí oproti třeba té jednooborové matice, která by mě sice lákala, ale už jsem z ní hodně zapomněla...dodělávat si přírodopis a fyziku považuju za zbytečné, když to učit můžu a další vzdělání by se s tím jen překrývalo....no a na ostatní předměty se buď necítím, nebo mě nebaví....
Ono je to stejně jedno, studovat není za co, zejména jestli budeme platit gympl nejmladší holce (když nevyjde odvolání, zbývá soukromý gympl nebo domácí škola i na 2. stupni).
Odpovědět