Re: ach ty pojmy a dojmy...
aha, ano.... už chápu, kde jsem napsala co špatně. Pojmem "dys dítě" jsem myslela děti zvladatelné, ale přesně jak píšeš, nepatřící do pasťáků, ale ty, co prostě potřebují pomalejší tempo výuky. Uplně přesně si tímm nejsem jistá, jak to funguje, ale děti, kteří mají "jen poruchu učení" by taky měly mít šanci, aby byly ve své kategorii ne?
tím jsem myslela praktické školy
Problematici nevychovatelní do "pasťáků" .
Je rozdíl, jestli je to dítě, které za to nemůže a dítko, který je jen z blbý rodiny.
Ale to chytání za lůvko tady to mě unavuje. Každej pojem musím vysvětlovat. Když napíšu dysdítě, myslím samozřejmě obecné poruchy učení. Hajzlík odvedle, kterej si po schodech brouká "kulva fix zase še mi lozsypaly paštelky" má problém někde jinde, to do praktický moc nepatří...
Odpovědět