24.9.2014 16:51:30 Hanka
Re: Pětka z prověrky
Šuplíku,
je to o smysluplnosti pravidel. Žádost o psaní propiskou (pokud akceptuješ, že dítěti může propiska náhle dopsat, a pak přijmeš "zbytek tužkou" nebo zapůjčíš propisku) považuji za smysluplný; rýsování tužkou totéž. Na čitelnost také. Na postup výpočtu také. Na podtržení výsledku méně, ale také to akceptuji, v rámci "nalezitelnosti". Je-li to předem známo (pokud bys dítěti dala 5 při první písemce ve svém předmětu, protože psalo tužkou, tak bych měla námitky - ty to můžeš brát za samozřejmé, ale dítě může přicházet třeba ze školy, kde na tom striktně netrvali, protože je levák nebo já nevím co), postih za tyto nedostatky je pochopitelný.
Pětka za nenapsanou písemku, protože neměl sešit, pro mne není smysluplná, ale neadekvátní, proto bych měla námitky.
Odpovědět