| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Úřední okénko - důchody, sociální příspěvky

16.11.2013 23:56:33 olgaadam

Re: Příspěvek na péči a pobyt dítěte v nemocnici

Na základě PNP ne, to je péče a tu má i v nemocnici. Pokud chceš být se synem v nemocnici vzhledem k jeho problémům, tak to zdělíš lékaři, on napíše důvody a dá to reviznímu, ten buďto schválí nebo ne. Pokud schválí, tak nemusíš platit, pokud neschválí, tak platíš. Ale nadstandard si platíš ty sama vždy. Jinak jde spíš o to, že nejsou nemocnoce na to, aby s dětmi byly rodiče přítomny vybaveny. Já jsem zatím měla štěstí, že vždy jsem se synem být mohla a neřešila jsem revizního lékaře, protože s tím mají akorát zdržování a já byla vděčná, že vůbec mě tam nechají. Pokud byl volný dadstandard, tak jsem šla tam hlavně kvůli synovi a když ne, tak se nedalo nic dělat. Posledně sice bylo plno, ale dali nás na pokoj normální, kde jsme byli sami dokud to šlo.
Pokud pro tebe mít postel nebudou, tak ti nepomůže nic a nezbyde ti, než u něj sedět na židli, což jsem také zažila. Většinou jsem ale měla dobrou zkušenost a tio dokonce i s JIP, kdy mi dítě sestra dala do mé postele s tím, že mu u mě bode lépe a kdyby něco, tak jí ho donesu. To kdyby něco byl průjem, nebo zvracení aby někdo neyslel, že mi ho odpojila od přístrojů~y~
Odpovědět
Průběh diskuze (6 názorů)
Téma: Příspěvek na péči a pobyt dítěte v nemoc... Miskule+Luky 16.11.2013 21:3
*Re: Příspěvek na péči a pobyt dítěte v... fillantropus 16.11.2013 21:45
**Re: Příspěvek na péči a pobyt dítěte... vlad. 16.11.2013 21:50
*Re: Příspěvek na péči a pobyt dítěte v... olgaadam 16.11.2013 23:56
**Re: Příspěvek na péči a pobyt dítěte... Miskule+Luky 17.11.2013 8:1
***Re: Příspěvek na péči a pobyt dítě... vlad. 17.11.2013 9:24

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.