28.2.2012 19:22:28 štěpánkaa
Reklamace míče v A3 sportu
POZOR NA NĚ!
chci varovat všechny, kteří zvažují nákup v této prodejně, zejména pokud by tam chtěli koupit něco dražšího nežli my.....
Koupili jsme tam klukům k vánocům fotbalový míč Adidas asi za 500 kč. rozpáral se po jediném použití, tak ho syn reklamoval, za měsíc mu míč vyměnili za nový. ten se opět rozpáral, úplně stejně jako ten první. Potud OK, i když to naštve - místo fotbálku reklamace. Po měsíci stráveném na reklamaci (mám podezření, podle toho, jak vypadá reklamační protokol, že míč vůbec neopustil prodejnu) synovi řekli, že mu ho buď vymění za nový a nebo mu dají "slevu 250kč". Syn chudák z domova s pokynem, ať si další míč nebere a chce peníze, přišel s 250 kč. To mě rozčílilo, tak jsem vyrazila do prodejny odstoupit od smlouvy. Nicméně arogantní prodavač mi řekl, že peníze nevrátí, že mohu mít buďto nový míč a nebo ten starý. Žádala jsem reklamační řád - marně, nebyl k dispozici (k mému překvapení nemají povinnost ho v prodejně mít), ani mi pán nebyl schopen reprodukovat jeho obsah. Když pochopil, že z obchodu neodejdu, tak se mnou sepsal nový reklamační protokol. Hned večer jsem napsala e-mail na reklamační oddělení A3 sportu (inspirována jednou zdejší diskusí) a také majitelce obchodu. A ejhle - druhý den e-mail, že si máme vyzvednout plnou částku na pokladně obchodu.
Zvažuji zaslání podnětu na ČOI - hlavně neinfomování o způsobu vyřízení reklamace. Co byste udělali vy? Prachy už mám v kapse, ale nechci to nechat jen tak.
Odpovědět