Jaroslav | •
|
(19.6.2021 6:36:34) To proč to je je asi jasné rodiče nad pedagogy kteří o tom rozhodují mají navrch. Benevolence a laznost samotných odpovědných lidi vede k tomu že ve třídě máte zdánlivě lepší žáky protože jsou prostě o rok napřed. Pak se ale dostávají do křížku klidně i s o 1,5 letym rozdílem děti které jsou řádně a jsou na konci srpna. Rodiče si naivně mysli ze to jejich detem pomůže a asi v tec pár vyjímkach ano. Ale ti co jdou později a nemuseli tak je vlastně omezili v rozvoji neboť vývoj dítěte a obecně je neodhadnutelny, a vetsinou větší zátěž dělá silné jedince. Když přijde na dítě zájem o matematiku a ono bude ve školce, a rok už jen to je jen předmět a jeho rozvoj utrpí. A nebo se ve škole bude nutit a tudíž zlobit. Ne nadarmo děti v rannem veku chodili od nepaměti na vzdelani (pokud se jim vůbec dostalo) a uplakame maminčino on je ještě hravý, vede k odebrání sílí jejich potomkům a následně degradaci celé populace. Zvažte zda budete svým dětem dávat čas na hraní a nebo raději vzdelani které je hravé.
|
Analfabeta | •
|
(19.6.2021 15:13:42) To jako že si děti budou jen hrát, i v dospělosti si zase budou jen hrát .. a pak se budou děsně divit, až přijdou do praxe, kde se nehraje, ale pracuje? Jinak se ten Váš text blbě čte. Buď blbě formulujete, nebo v tom máte hodně chyb, tomu porozumět je docela oříšek.
|
|
X__X |
|
(20.6.2021 7:55:54) Když přijde na dítě zájem o matematiku a ono bude ve školce, a rok už jen to je jen předmět a jeho rozvoj utrpí. A nebo se ve škole bude nutit a tudíž zlobit.
a to ani ne. na mého kluka přišel zájem o matiku už ve školce, tak si prostě počítal, přišel si sám i na princip násobení, takže částečně zvládal i násobilku. taky na něj už ve školce přišel zájem o čtení - to ho sice nebavilo, takže si četl jenom to, co si přečíst potřeboval a ani o slovo navíc, ale i tak úderem šestého roku jak četl, tak i počítal nad rámec první třídy. a přesto kvůli hravosti dostal odklad. kupodivu, ve školce byl spokojený (protože byl hravý a vývojem spíš spadal mezi školkáče než školáky), že čte a počítá mu nijak nevadilo. a naopak pak ve škole byl sice i nadále hravý, ale za ten rok vyzrál natolik, že už se dokázal ovládat, aby při vyučování vydržel nevyrušovat a nepoňoukat ostatní ke hrám. a ve škole se rozhodně nenudil, však matika není jenom o sčítání a odčítání, ale o zapojení logiky a přeci jenom matematické úlohy vyžadovaly něco víc, než prosté sečtení jedna plus tři, takže ho bavily
|
Ka | •
|
(20.6.2021 11:25:26)
Mám známého co se v dětském věku choval podobně, jenže žil v jiné době. Každá doba má své oběti. Tahle doba jeho vysokoškolsky vzdělané rodiče vedla k tomu aby před vlastním dítětem schovávali knížky které neodpovídají jeho věku. Blbá doba. Dodnes je ve svém oboru hodně inteligentní, ale když pánbůh někde přidá jinde ubere. Jeho zvládání sociálních vztahů je žalostné. Do smrti to jiné nebude. Tak přeji tomu vašemu malému pěkné dětství, kdo ví co ho čeká v životě. Těm můj známý měl čtverku z chování. Nacož musíte být také geniální.
|
|
|
Ka | •
|
(20.6.2021 11:04:52) . Ale ti co jdou později a nemuseli tak je vlastně omezili v rozvoji neboť vývoj dítěte a obecně je neodhadnutelny, a vetsinou větší zátěž dělá silné jedince. Když přijde na dítě zájem o matematiku a ono bude ve školce, a rok už jen to je jen předmět a jeho rozvoj utrpí. A nebo se ve škole bude nutit a tudíž zlobit. Ne nadarmo děti v rannem veku chodili od nepaměti na vzdelani (pokud se jim vůbec dostalo) a uplakame maminčino on je ještě hravý, vede k odebrání sílí jejich potomkům a následně degradaci celé populace. Zvažte zda budete svým dětem dávat čas na hraní a nebo raději vzdelani které je hravé.
Tedy pane kolego to jsou ale kecy. Kecy které si sám vyvracíte, - neboť vývoj dítěte a obecně je neodhadnutelny.
A tohle je perla - větší zátěž dělá silné jedince. Takový malí Adolf že.
Zvažte zda budete svým dětem dávat čas na hraní a nebo raději vzdelani které je hravé.
Považuji za správné nechat své děti normálně je vyvíjet, fackovat je aby z nich byli silní jedinci nechám podobným m... jako seš ty.
|
|
Jana | •
|
(20.6.2021 17:28:01) Je rozdíl mezi přirozenou dětskou hravostí a nezralostí nervové soustavy. Je to podobné, jako když rodiče dají dítě do chodítka, i když jetšě jeho organismus není dostatečně zralý pro chůzi. Dítě sice "chodí", ale jeho vývoj to může poškodit.
|
|
|