| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Nové platové tarify diskriminují učitelky MŠ

 Příspěvky 110 z 164 [Dalších 154 >>]
Jako
19.11.2011 15:33:22
Dobrý den,
chápu, že se učitelky Mš se středoškolským vzděláním cítí označením nekvalifikované dotčené. Ale nemohu souhlasit s tím, že na základě jejich nespokojenosti se po roce změní platová tabulka pedagogických pracovníků ve velký neprospěch vysokoškolsky vzdělaných kolegyň!!
Já jsem absolventkou SPgŠ, po 20 letech praxe jsem se rozhodla a začala studovat VŠ - magisterské studium předškolní pedagogiky. Tedy v letech, kdy bych si mohla užívat ubývajících starostí v důsledku odrůstajících dětí jsem šla studovat. A nyní mám za to pykat, protože ty, které toto neudělaly se ozvaly. To snad nemyslíte vážně.
Rozhořčená kolegyně. ~:(
radus
  • 
22.2.2011 7:14:17
Kde vezmou ředidetelé na zvýšení platů mladým učitelům? Já už to vím. Jsem středoškolská učitelka s šestnáctiletou praxí. Od ledna tohoto roku mám o 1500 Kč vyšší tarifní plat než začínající učitel (v MŠ, ZŠ i SŠ), tj. něco přes 21000 Kč hrubého. Aby ředitel získal dostatek protředků na navýšení platů začínajících kantorů, odňal osobní ohodnocení zkušeným učitelům. Takže my "staří" sponzorujeme mladé.
Roxie
  • 
21.2.2011 21:48:23

Moc hezky řečeno.... přesně takhle to je.... Jen ještě jedno malé doplnění, k tomu abych se vůbec uživila rodinu musím mít 3 práce, abych vůbec měla nějaký slušný plat.... A Vám co si myslíte že učitelé jsou chudáci, bych fakt přála si to vyzkoušet pak by Vám ta huba s těma debilníma řečma sklapla...
Krisťa, roční syn
  • 
31.1.2011 19:36:02