| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Jak základní škola poškozuje děti

 Příspěvky 110 z 301 [Dalších 291 >>]
Ronja
  • 
19.11.2010 10:16:27
A nakonec i ti učitelé, ne? to je taky povolání, místo něhož by měl člověk jít děllat pořádnou práci do laboratoře?
26.10.2008 20:51:20
Promin, Katko, ale nejspis jsi nepochopila Montessori vzdelavaci program ;)..
Vytvorila jsi - promin - takovou slataninu, co me docela nadzvedla ze zidle. Doporucuji vice literatury - nez proneses pristi soud ;)..

iviv:-)
Dana
  • 
23.10.2008 17:29:36
Všem děkuji za hezké ohlasy na můj styl výuky!
Dnes jsem měla hospitaci na hodině přírodopisu(8.třída)a byla jsem paní zástupkyní moc pochválena.Opravdu mě to hřeje u srdíčka!
km
  • 
21.10.2008 22:10:57
teda Lizo, je mi imax dost lito, ze ji nechces pomoct..
prece kdyz napises na jeji mejl adresu te skoly, tak se temer nijak neodhalis..
a pro ni je to dulezite info..
tot muj dojem
21.10.2008 14:18:10
Samozřejmě, že je. :-) Každá škola vám může povolit domácí vzdělávání, záleží jen na řediteli. Jsme z Krkonoš, takže taky poněkud mimopražští, a dlouho jsme váhali, jestli se s naším prvorozeným uchýlit pod křídla nějaké pražské školy, která domácí vzdělávání už nějaký čas dělá, nebo se stát průkopníky v místě bydliště. Nakonec spadáme pod jednu místní malou školu, občas trochu bojujeme s novým vedením školy, ale zase syn jezdí se svojí třídou na výlety a exkurze a taky chodí do školy na tělocvik a výtvarnou výchovu, aby si trošku osahal školní režim, až do něj jednou bude muset vstoupit.
Michal,dvě dcery
  • 
21.10.2008 12:50:54
Moje dcera chodí do třetí třídy.V první a druhé měla paní učitelku,která se jim maximálně věnovala.Vodila je na oběd,chodila s nimi snad i na záchod a o přestávce si s nimi hrála.Dcerka a myslím,že i ostatní děti ji měly moc rády.Ve třetí třídě dostala učitelku,která normálně učí na druhém stupni.Dcera tvrdí,že je učitelka neustále honí a říká jim,že jsou pomalí.Vzhledem k tomu,že dva roky pracovaly v klidu a učitelka je nikam nehonila,může se zdát nové učitelce,že jsou pomalí.Otázka je,co je pro děti lepší,jestli se do učiva dostávat pozvolna,a nebo zprudka se do práce vrhnout.Podle toho,jak to doma od dcery slyším,píšou jen samé pětiminutovky a prověrky a učitelku nezajímá,zda učivu rozumějí,nebo ne.Teď mluvím o češtině.Vzhledem k tomu,že dcera si občas vymýšlí,což je u dětí běžné,počkám na rodičovské sdružení a spaní učitelkou si promluvím.Závěrem snad jen tolik.Jsou učitelé oblíbení a neoblíbení,ti kteří naučí a ti kteří ne.Přejme si učitelů co nejvíce oblíbených a schopných naučit,ať mají naše děti na školu hezké vzpomínky a hlavně ať mají něco v hlavách.
pieris
21.10.2008 11:06:08
To je přesně ono - místo přípravy na život ve společnosti ostatních lidí a podpory zájmu o okolní svět, je to takové ubíjení zájmu dětí o cokoli. Známky za výkresy kromě 1 a 2 a bez nějaké sebemenší pochvaly nebo vysvětlení, to je surové. Ale čemu se divit, když VV učí na koho to zbyde, málem že ne školník. A proč se třeba o pracovní výchově nepodívat na nějaké řemeslo nebo práci v praxi - pořád se někde něco opravuje a zatím ještě existují lidé co umí něco vytvářet rukama.Ale to jsou asi moc odvážná přání.
Johhy
21.10.2008 8:03:43
Jsem přesvědčena, že učitelé 1. st. mají jednu z nejlepších VŠ příprav ze všech studentů učitelství.
Kvalitní lidé v tomto oboru si často uvědomují, že mohou jinde vydělat daleko více a zvažují, zda setrvat.
Z nedávné přednášky jednoho profesora, která se mi velmi líbila zveřejním tuto myšlenku. Nemáme množství přírodních zdrojů, můžeme stavět ekonomiku na našich "mozcích". A kdo je ústřední postava ve vzdělávacím procesu? Učitel! Pokud má být tedy vzdělání kvalitní, musí být kvalitní postavení učitele (společenské i ekonomické - platy) a materiální i vzdělanostní vybavenost. Je třeba mít kvalitní pedagogický průzkum a kvalitní top management (ministra ap.) Co z toho máme? Přesto učitelé podávají ve většině případů nadprůměrné výsledky díky své osobní invenci a entuziazmu.
Bude-li celý systém stát na "zdravém rozumu" a práce ve školství bude prestižní, jistě automaticky zmizí celá řada nešvarů, které trápí rodiče žáků.
20.10.2008 20:38:28
Jasně Lído, a do školy půjdeš taky 5 km pěšky? Mezi vesnicema nám jaksi MHD nefrčí, metro nezavedli, možná to pro Tebe bude novinka :-( A ČSAD taky nemá intervaly 10 minut. Odpoledne mi z města jede jeden autobus, odpracovat si svých 42,5 hosiny musím. Takže když jeden den poběžím po polední na konzultaci do školy, následující dva dny to budu nadělávat (s kým budou ta odpoledne děti trávit?) a domů přijdu v 19,00. Fakt chceš tu debatu vést tímto směrem? Nebo že bychom se všichni odstěhovali do Prahy?

A napadlo mě, že s tím neomezeným pitným režimem to není pravda ani ve školce - procházka, odpolední spaní, cvičení v tělocvičně, tam všude děti nepijí, takže to nakonec vychází cca jako ve škole o těch přestávkách.
Marcela
  • 
20.10.2008 18:25:45
Ahoj Šárko,

Těší mě takový pohled u učitelky.
Zkusila jsi se zajímat o Montessori pedagogiku? - je to úžasné, děti se učá rády, se zájmem, naučí se toho mnohem víc a jsou i hodně samostatné.

Hezký den
Marcela
 Příspěvky 110 z 301 [Dalších 291 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.