| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku O radosti z dětí

 Příspěvky 110 z 97 [Dalších 87 >>]
  • 
24.3.2008 21:02:37
ahoj,cetla jsem tvuj clanek.Snazim se najit praci v Abu Dhabi,mam tam pritele,je jihoafrican a pracuje jako skipper na jachte,chtela bych si ale najit neco sama pokud mozno:-)umim dobre anglicky.6 let jsem pracovala jako recpcni v hotelu v Praze a rada bych u tehle prace zustala,ale jako start mi postaci cokoli:-)nemas nejaky tip?uvitam jakekoli info.na netu nabidek moc neni.
diky a promin pokud obtezuju.
hezky den,
Romana
  • 
17.10.2006 16:13:53
ahoj,omlouvam se za nevyzadanou odpoved ale ja zase hledam maminku v Deggendorfu,nevite nekdo o nekom? hezky den vsem maminam!!! jana
Petra, 2 dcerky
  • 
13.2.2006 18:50:29
Mila Terezo,

uplne Vam to verim,i kdyz jsme v Abu Dhabi pouze pristali na ceste do Karachi, kde maji k detem stejne hezky pristup. O jarnich prazdninach se chystame do Dubaje, moc se tesim. Mejte se hezky a nenechte se otravit lidmi, kteri maji jednu spatnou zkusenost a hazeji vsechny ostatni do jednoho pytle.
Hanka,3 deti
25.4.2005 13:40:50
Ahoj,

jeste vloni jsem platila za skolku pevnych 57E mesicne a potom za obedy a svaciny, pokud chodil cely mesic, delalo to asi taky tak 57E.
Robik ve skole obedy nema. Rudik je v jine skole, ma obedy,tydne platime asi 12E a chodi do 14 - 14,30 hodin do druziny, ta je zadara. Druzina je super, kazda trida ma svou vlastni "ucitelku", ta s nima dela i ukoly a maji spoustu programu. Nemusel by tam chodit, ale navrhli nam to, aby se rychleji rozmluvil nemecky. Jinak, ve tride je 15 deti, coz je take super. Skoda, ze jsme o te skole nevedeli rok pred tim, chodil by tam i Robik. Oni by ho vzali i nyni, ale Robik nechce ze "sve" skoly uz odejit.
Ale na tu skolku se jeste podrobne zeptame.
Kaylah
  • 
25.4.2005 13:29:08
Frantiskovi:
Thanx man 4 ur mess. yr cool man!
We need more like u!