Re: Důsledky Bekových úprav
Mně domácí úkoly nevadí, pokud jsou chápány tak, že si žák má doma sám něco procvičit, zkusit si jestli to chápe atd. Sám. Přínos to má mít pro to dítě, neznámkovat. To známkování právě často vede k tomu,že zoufalí rodiče sedí se svý dětátkem a zoufale obtelefonovávají další rodiče, když si s úkolem nevědí rady. Pomáhají vypracovávat projekty, shánějí materiály.
Pak jsou znevýhodnění ti, kterým rodiče tímhle způsobem "nepomáhají" a to je špatně. Úkol je pro dítě, ne pro rodiče.
Byla byhc pro zrušení domácích úkolů neb pro odbourání pomoci jak ze stran rodičů tak ze stran pedagogů.
Zjistím,že mi úkol nejde, nerozumím, nezvládám, udělám, co můžu a obrátím se s tím na učitele.
Odpovědět