28.4.2016 14:43:30 Fren
Re: Reklamace - pokračování - aneb nenechte se odbýt!
My nyní řešíme naši pojezdovou bránu - dálkově ovládanou elektronicky.Pokazila se nám,už dávno není v záruce a z firmy nám napsali, že bud nám do motoru dodají novou elektroniku za cca 5 tisíc a s půlroční zárukou nebo nový komplet motor i s novýma dálkáčema za cca 12 tis. a zárukou 2 roky.Zároven taky že dph bude u opravy 21% a u nového motoru 15%.
Obojí,jak záruka,tak 21% dph se mi nepozdávalo,takže jsem brnkla na čoi - zde mi mou domněnku potvrdili,že dle NOZ je záruka 2 roky,nikoli jen půl roku a taky dph že není 21 ale 15.
To s tím dph dotyčná firma uznala,že prý nějaké skvrny na slunci či co - já jim dám skvrnu
no a o té záruce je nechávám v jejich blažené nevědomosti, důležité je vědět,jak stojí zákon,kdyby to fakt bylo třeba,ale tedy doufám, že brána zas bude alespon několik dalších let fungovat a že nebude třeba uplatnovat vůbec žádnou záruku.
No a tak to ti fiškusové na nás zkouší,jednou zprava,jednou zleva, ale my spotřebitelé nesmíme být líní zjistit si pravý stav věci a bude se nám pak jen zelenit,když budeme "nelenit"
Odpovědět