| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Reklamace a vracení zboží

  (?)
 Názory 110 z 4616  [Dalších 4606 >>]
Hanka 75 76332
7.7.2020 6:44:51
Ahoj Julliket, slíbila jsem, že napíši, jak to dopadlo. No špatně, jak se dalo čekat. Dopravné asi 120,- Kč, cena za rostlinu obdobná, nabídli mi při reklamaci, že mohu rostlinu vrátit, a že květy a vůně rostliny v květníku od nich nemusí odpovídat dobře vzrostlé a hnojené rostlině na zahradě. Za vrácení rostliny dám totéž na dopravném co je cena rostliny, tj. z tohohle pohledu, když mi neuznají reklamaci, ale mohu rostlinu jen vrátit jsem ve ztrátě 120,-Kč. Jeelikož to není poprvé (a zrovna u zimolozu, kdy květy neodpovídají kultivaru), vadí mi to. Psala jsem jim, ať mi sdělí čím mám rostlinu hnojit a jak se o ni starat, aby květy a vůbě odpovídali tomu co inzerují a to mi neodepsali. Kdybych měla čas, tak to řeším dál, myslím, že nárok na návod, jak se o zboží (rostlinu) starat mám. Ale času moc není. Praktiky zahradnictví mi vadí, zrovna u těch zimolezů, toto je druhý kultivar (zase jiný) a kvete opět světlerůžově, trošilinku světle žlutě, přesně jako ten co jsem si koupila před lety a měl být zase jiný (samozřejmě výrazných barev), tj. dvakrát naprosto neodpovídající květ. Tak ať mi sdělí, čím má být vyhnojený, samozřejmě vliv půdy tam být může, ale bez sdělení, jak pěstovat... co s tím ? Reklamovat příští rok, až bude vzrostlý a dobře pohnojený (ale čím, že ? asi to bude vždy špatně a moje chyba, kdybych hnojila něčím jiným, tak by odpovídal že..) příští rok jim mohu opět poslat foto, ale pochybuji, že je budu zajímat. Je to velké zahradnictví, na malé zákazníky kašlou, achjo.
Hanka 75 76332
10.6.2020 6:22:04
E shop požádal o poslání fotek a pak mi napsal, že květy samozřejmě nejsou stejné jako u vzrostlého a pohnojeného keře, ale mohu rostlinu vrátit. Mé náklady na vrácení jsou asi tolik co cena rostliny, na dotaz, zda mi uznají reklamaci a uhradí náklady na dopravné mi odpověděli stroze, že postup dle zákona.
Na můj dotaz, jak se mám o rostlinu starat a především čím pohnojit, aby květy odpovídaly tomu co inzerují již neodpověděli.
Chápu, že na jednu stranu je to plýtvání mým časem a mými nervy, ale jejich jednání mi připadá nefér. Nechci, aby mé nákupy rostliny v zahradnictví tohoto typu byli sázkou do loterie, zda rostlina bude odpovídat či ne.
Takže zvažuji další kroky. Mám nárok na informace čím pohnojit a jak o rostlinu pečovat, aby měla odpovídající květy ? Myslím, že ano. Mám šanci rostlinu reklamovat přístí rok ?
Hanka 75 76332
30.5.2020 12:42:26
tohle si také myslím, napíšu, zda jsem uspěla.
Fern 155759
30.5.2020 11:05:10
- chtej vymenit spatne dodane za tebou objednane;v tomto pripade nelze vyzadovat penize za postovne smerem k tobe

-domluv se pisemne se zahradnictvim,zda mas spatnou obj.poslat sama zpet na jejich naklady nebo jestli si pro to nekdo prijede vzhledem k povaze zbozi.Pokud budes ty posilat zpet,mas narok na proplac.postovneho aniz by ti nekdo urcoval co je a neni nejlevnejsi;jak tak9ve hlouposti pise Juilete.
Za me jsem nekolikrat vyuzila sluzbu uspornybalik.cz-prijeli si pro to sami za kc 123.
Fern 155759
30.5.2020 10:57:13
Tlachas silene nesmysly;proc?
holkamodroočka 156337
30.5.2020 9:17:29
Také jsem teď reklamovala rostliny z Českého zahradnictví, vlastně že dvou. V prvním mi poslali špatnou barvu anturie, zbytek rostlin byl v pořádku, ty jsem si nechala. Pro anturii poslali vlastního kurýra, a druhou doručili na své náklady. Ve druhém zahradnictví mi poslali poškozenou rostlinu, ale ani ty ostatní nebyly úplně top. Takže jsem vše vrátila v zákonné lhůtě. A o poštovné jsem se musela trošku dohadovat. Nakonec řekli, ať pošlu doklad o zaplacení. Ale uhradili jen to za vrácení zásilky.
neznámá 91073
30.5.2020 8:30:01
Uvidíme, ČR prodavaj běžně, maj i české stránky.

Poštovné je 490Kč. Za což bych v ČR měla při běžné podzimní výsadbě asi 3 rostliny.
Juillet 21450
30.5.2020 8:24:19
tak Maďarsko je v EU, čili spotřebitelská práva by měla být obdobná
Vánoční dekorace na Favi.cz - největší výběr
Juillet 21450
30.5.2020 8:22:31
tak v tom případě, pokud s reklamací uspěješ (a to prosím, kdyžtak tu uveď, na to jsem opravdu zvědavá :-), pak máš nárok na náhradu nákladů - čili ty-eshop. Pokud se týká poštovného eshop - ty, viděla bych to jako škodu, kterou ti eshop způsobil, čili pokud uzná reklamaci, měl by uhradit i to
HelenaPa 48800
30.5.2020 8:17:09
Myslím, že nemůžeš chtít po zahraničním e-shopu, aby se řídil zákony ČR.
 Názory 110 z 4616  [Dalších 4606 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.