21.9.2015 10:55:48 Yuki 00,03,07
Re: Lze měřit intelekt dítěte na ZŠ, popř. je to k něčemu?
azpráva z ppp není zákon, já mám dítě, který dostalo už i nálepku lehké retardace, najednou jeto dítko průměrný, jen s poruchoou pozornosti dys, a kdoví, co bude časem :) když se tak dívám na tento vývoj
jen to znamená, že víš, že na děcko musíš nějak, třeba taková diagnóza aspergerova syndromu - najednou VÍŠ, že to děcko to nedělá schválně, přestane to jeho některá část chování tak vadit, protže zjistíš, že za to nemůže
a s tou inteligencí je to stejný, najednou víš, že se vbe škoel nudí protože... najednou víš, že nepíše schválně tak škaredě, že fakt nepmůže úlohu třikrát přepsat, psát napřed nanečisto..., ale že má dys a že mu máš třba rozdělit psaní na kratší kousky
no a třba zjistíš, že plete písmenka, přitom je chytrý dost a ono je to tím, že má dys k tomu velkou inteligenci a zase jd ptořeba k tomu ale vědět, co s tím dál
takže smysl to má, pokud dostaneš případně taky manuál k tomu, s čím je problém - jiank se učí děcko s dys a průměrnou nebo i podprůměrnou inteligencí a jinak to bdue u těch nadprůměrně nadaných, prsotě každá kombinace chce něco jinýho
Odpovědět