21.9.2015 10:42:37 Yuki 00,03,07
Re: Lze měřit intelekt dítěte na ZŠ, popř. je to k něčemu?
diskuterko, hodně nadaných nerozpoznaných dětí promrhalo svoje možnosti a nestali se z nich lidé úspěšní a schoponí, ale stali se z nich geniální lumpové, to jen tak na okraj
ale pro děcko a jeho pohodu ve škole je super, když to děcko netráví spoustu hodin nudou, ale něčím smysluplným
mám nadané děti dvě, oba starší kluky, nadání jsme zjistili vlastně náhodně a vedlo to k tomu, že zvlášť maldší, u kterýho jsme to odhalili dřív, si už na prvním stupni našel to, co ho fakt zajímá - matematiku, v podání běžné zákaldky by se k tomu ani nedostal
jeho schopnosti se rozvíjí za pomoci školy (jo, dalo to dost práce, ale nakonec si škola dala říct a podporuje a rozvíjí) a rozvíjí se hodně rychle a k jeho spokkojenosti
takže za mě - mám doma dítko, který je pozitivně naladěný, má zájem, jeho schopnosti se rozvíjí, on sám je se sebou spokojený
druhý, kde jsme trochu zaspali, je daleko míň sebevědomý, tam to samozřejmě může být i něčím jiným, je ale daleko línější, což taky mohlo ovlivnit něco jinýho, těžko říct
ale i on je spokojený sám se sebou
spokojený děcko ,tkerý ví, že dokáže uplatnit svoje znalosti, že mu rozumí okolí, učitelé i spolužíáci, že není za mimoně, to stojí za to samo o sobě
no a samozřejmě je to jedna z cest, jak i naše malá zem může přijít k chytrým lidem, kteří něco dokážou a nebudou z nich jen ti geniální lumpové :)
Odpovědět