12.4.2015 20:40:58 . .
Re: úkoly ve dvojici
Delete, mám tu zkušenost z gymplu syna jako popisuješ ve druhém odstavci, akorát s tím, že se to nestíhá stejně, jakoby se nestíhal klasický výklad učitele. Bylo méně hodin, než témat (zjednodušeně řečeno), takže původně měla být jedna prezentace na hodinu (mají dvouhodinovky, takže dvě v daný den), ale nakonec to vycházelo na tři a byl pres. Do dvojic-trojic to dostávali nikoli z důvodů, které píše Šuplík, ale aby se naučili spolupracovat, a každý uplatnil to, co mu sedí více (jeden načrtne osnovu, druhý vyhledá info, třetí obrázky a hodí to do powerpointu, první většinu odprezentuje a jen na kousky - detail, odbočku - předá slovo druhému a třetímu...). Všechno celkem fungovalo až na to, že nebyl moc čas na diskuzi natož na to, aby učitel zkoumal míru účasti jednotlivých členů skupiny, což ovšem (úroveň spolupráce) bylo původně součástí věci. Někdo se tudíž občas "vezl" mj. proto, že mu "nesedlo" nic a učitel se to nedozvěděl
Odpovědět