12.4.2015 14:11:21 úča
Re: úkoly ve dvojici
Proč jsem protivná: protože nápad, že učitelka zadává takovou práci, protože je líná (potažmo blbá) a nechce opravovat, je mimořádně hloupý a i laik si může snadno domyslet, že to tak asi nejspíš nebude. Pro učitele tohle není méně práce, ale naopak více, protože mu imrvérefurt chodí kdosi žalovat, že jeho partner nepracuje jak má.
Zadání domácí práce ve dvojici nefunguje, generuje akorát potíže.
Jak to jde udělat správně:
záleží na tom, jak se na věc díváš. Když pohledem tvým, dá se vytěžit i ze situace Paw. popsané, když pohledem zakladatelky, jsi naštvaná.
Teoreticky můžeš sestavit dvojice stejné výkonnosti. To ale také provází problémy a pravděpodobně i to někoho naštve.
Prakticky by se skupiny měly dělat vždycky s přímým moderováním učitele, jinak to nemá moc smysl. Minimálně do té doby, než se to děti naučí, jenže tohle se mnoho dělí (lidí) nenaučí nikdy. Takže když je necháš napospas, učí je to nejspíš tak zákonům džungle.
A nezávisle na všem ostatním by mi přišlo přiměřené, kdyby maturantka už zvládla pracovat do školy bez účasti maminky.
V zásadě jde o to, jestli připustím, že se mladý dospělý bude sám prokousávat nepříjemnostmi, v tomhle případě celkem banálními.
Odpovědět