23.4.2014 14:49:57 Senedra
Re: Reklamace bot v Deichmanu-zkušenosti
Reklamovala jsem zimní sněhulky, po dvou měsících měly úplně ošlapanou patu. Nejdřív se mě snažila vedoucí prodejny přesvědčit, že dítě muselo brzdit patami při bobování ( v botech se v letošní zimě na sníh ani nedostalo), tak jsem nasadila poměrně ostrý ton a nepřipouštěla diskuzi. Ještě se mě snažila paní vedoucí přesvědčit, že je vlastně děsně hodná, když mi peníze vrací. Na to jsem jí odvětila, že to, že jsou boty zničené dva měsíce po zakoupení, když je dítě ani nenosilo denně, naprosto jasně vypovídá o "kvalitě" obuvi. Myslím, že na vracení peněz kvůli reklamaci nekvalitní obuvi je poměrně zvyklá a jen se snaží zákazníky ukecat.
Odpovědět