2.3.2013 13:58:43 Perseia
Re: Reklamace kalhot - fakt k nim nepatří zip?
Já vždycky už preventivně, tzn. při samotném prvním sepisování reklamace, chodím do obchodu zásadně s roličkou papírů A4 v ruce, kde mám z netu stažených a barevně vyznačených (to podtržení je důležité) pár čísel paragrafů + nějaký ten vhodný právnický obrat přímo ze zákona.
To mi připomnělo, že bych měla "svou roličku" po asi třech letech aktualizovat, protože už začíná drobítko salátovatět
.
Loni jsem po měsíci užívání šla reklamovat krásnou a praktickou peněženku (cena cca 500 Kč), u které se zcela vytrhl druk ze zapínání i bez jejího přetěžování(nebyla nabitá drobáky, různými papírky ani bankovkami
). Pořád se vymlouvali, kličkovali, nereagovali a tak přesně po uplynutí 30ti dnů jsem si jako svědka přivedla kamarádku (bez jakéhokliv komentáře, zda se jedná o sestru, pracovnici inspekce, prostě úplně beze slova) a vrácené peníze se na pultu ocitly ještě dříve, než jsme přešly celou diagonálu obchodu
.
Ze zákona je záruka 24 měsíců, tak proč ji nevyužít. Obchodník jistě škodný nebude - vrátí takovou "šustku" přímo výrobci nebo si ji v rámci možností odepíše (drobnější položky).
Odpovědět