6.4.2004 18:21:44 Toranoko
No bezva
Moc nechápu smysl tohoto "testu" - jak to vypadá v obchodech všichni víme, navíc ani zastoupení typu "Albert" je podle mě irelevantní, jelikož to se opravdu liší prodejnu od prodejny.
Výsledkem je to, že personál opravdu půjde peskovat prodavačky - ty totiž můžou úplně za všechno. Za cenovky, za zboží, za kasy,atd... Vedení může jednat "profesionálně" se zákazníkem, ale s prodavačkama rozhodně ne. A propo... komu se strhávají z prémií všechny poškozené, odcizené a v krámě snědené věci ?
Není to tak, že bych se zastávala těch pokladních, který se tváří jako že je obtěžujete, když tam jdete nakoupit, mě taky kazí náladu, ale po dvou letech, kdy moje mamka dělala v Delvitě si dovedu představit proč. Za přesčasy (cca 2 hodiny denně minimálně) si nemůžete vybrat volno, jelikož je podstav, nemluvě ani o jejich proplacení. Za dva roky neměla mamka ani týden dovolené v kuse, jelikož vždycky po pár dnech přišli, že někdo chybí, atd. Každý víkend alespoň na jeden celý den do práce. Dovolenou vám klidně oznámí stylem "dneska už běžte domů a zítra nechoďte".Takže jsem zaujala strategii - nechceš tam chodit, nelíbí se ti tam, jdi a nakupuj jinde.
Odpovědět