Obchodníci
cz Obchodní řetězce jsou skutečně velice dynamicky rostoucím odvětvím právě proto, že důsledně respektují spotřebitelskou psychologii a zákazník je v hypermarketech opravdovým pánem. Proto reagují velmi vstřícně na všechny stížnosti svých zákazníků. Pravda, jednak je to pro ně byznys. Ale myslím, že fór je i v něčem jiném. Řada lidí z obchodní branže je docela nadšená, když najednou pracují v oboru srovnatelném s bankovnictvím. Vím, že to vypadá přehnaně, ale právě obchod vykázal za loňský rok meziročně nejvyšší - desetiprocentní - růst mezd, třebaže proti bankéřům berou obchodníci o jedenáct tisícikorun méně. Empatie se spotřebitelem je navíc určitě dána i velkým zastoupením žen v oboru.
A co ten problém se sladkostmi? Myslím, že nejrozumnější je brát hru s lákadly u kasy jako realitu. Určitě svým dětem sladkosti beztak kupujete. Nekupujte je u běžných regálů, dělejte během celého nákupu drahoty - a nakonec se, jako hodná máma, necháte uprosit. Jistě, i dítě to prohlédne - ale není to nakonec fajn?
Odpovědět