| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názor k článku Učí se děti ve škole druhý cizí jazyk i jinde?

17.5.2022 20:26:52 Analfabeta

Nesmysle

Jsou to nesmysle. Lépe by bylo napsat, že:
- polština není světový ani evropský jazyk, proto je kladen důraz na výuku jazyků, aby se lidí v budoucnu domluvili, minimálně s ekonomicky silnějšími obchodními partnery.
- francouzština patří ke světovým jazykům, přesto se mladí Francouzi učí další dva jazyky. V dospělosti by se tedy měli teoreticky domluvit třemi světovými jazyky, nebo alespoň dvěma světovými a jedním evropským.
- němčina je evropský jazyk, prakticky každé dítě se v Německu učí i jednomu cizímu jazyku.
- italština není evropský jazyk, proto se děti učí dalším dvěma minimálně evropským jazykům. V budoucnu výborné pro mezinárodní obchod.
- maďarština je sama o sobě dost těžká, děti se učí především angličtině.

Výuce jazyků by se měla i v Čechách věnovat větší pozornost. Aby se nestalo, že děti sice mají xx let výuky jazyka, ale v onom jazyce si umějí objednat maximálně dvě piva v hospodě, a i to je považováno za obrovskou vzdělanost.

Vysvětlivka: světový + evropský jazyk - chápáno ve smyslu "domluvím se tím jazykem ve světě/v Evropě" (aby mě někdo nenařknul z toho, že italština je jazyk evropský. Jistě, je, ale mimo Itálii a některé enklávy ve Švýcarsku a v Rakousku se s ním v Evropě nedomluvíte, na rozdíl např. od němčiny.
Odpovědět
Názory k článku (3 názorů)
Nesmysle Analfabeta 17.5.2022 20:26
*Re: Nesmysle A.K. 18.5.2022 15:36
nefunkční odkaz sovice 20.5.2022 12:11

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.