Re: Zvláštní
Pane starosto, velmi s Vámi souhlasím a podporuji Vás i paní ředitelku, nepodlehněte křiku rodičů, ani nepochopitelným návrhům inspektora na odvolání ředitelky. Rodiče mají dbát na přípravu dětí, zajistit, aby měly hygienické návyky, rozeznaly levou a pravou stranu, barvy, uměly držet tužku a nůžky atd..Já naopak považuji rozdělení dětí podle schopností za hodně prospěšné pro ty děti, aby stačily tempu ostatních a nestávali se z nich outsideři z důvodu neúspěchu, je to hodně důležité. Nedovedu si představit, že pokud jsem jako rodič s něčím nespokojená, budu křičet před školou. Jistě bych zašla za ředitelkou a požádala o vyjádření. Nebo, pokud je na škole systém, který mi nevyhovuje, dám dítě do jiné školy. Dcera chodí do páté třídy, dobře vím, jak hodně je třeba se škole věnovat. Ve třídě mají tři romské děti, dvě z nich propadlé a když mi vypráví, jak jim paní učitelka i děti chtějí pomáhat a oni stále nemají nic v pořádku, nemají sešity, nechápou, která učebnice je na kterou hodinu, nenosí úkoly, pokud někdy ano, mají tam nehorázné nesmysly a jak jej jim všechno jedno. Na třídní schůzce jsem rodiče nikdy neviděla, do práce nechodí. Naproti tomu mají ve třídě 2 děti Vietnamské, malá přinesla omylem sešit na diktáty jedné holčičky,a na takto vzorné písmo a pečlivou úpravu jsem jen zírala, samé jedničky. Klobouk dolů. Druhý kluk je nejlepší z matematiky, obětavý kamarád, vysvětluje ostatním, když něco neví.Rodiče na schůzkách potkávám a i když nemluví úplně dobře česky, je nade všechnu pochybnost jasné, jak jim záleží na tom, aby děti měly dobré výsledky, jak je to jejich skoro prestižní záležitost a jak se všichni snaží.
Odpovědět