24.3.2010 21:06:59 Winky
Re: Jak to tedy bylo
no vida, tohle by byl aspoň úvod do článku, pak by člověk věděl co čte.
Stejně ale budu za kverulanta - myšlenka resp. podmínka grantu "asistent je člověk který dokončil peďák ale JEŠTĚ nikde neučil právě proto aby neměl pokřivený/podjatý (nebo co bylo to přídavné jméno) pohled" mi přijde šílená. V tom smyslu, že odděluje takhle vehementně vzdělání a praxi - to nechápu! Já jsem strašně moc pro aby na VŠ rozhodně pravidelně a systematicky a na SŠ alespoň trochu praxe byla, už jen pro tu zpětnou vazbu a možnost ještě určité korekce co a proč a jak nefunguje když "jsme se to učili takhle", pro to pochycení spojovacích článků jednotlivých předmětů tak aby byl budoucí zaměstnanec schopen vnímat celek. Pak by se jistě nestávalo aby jel absolvent školy do zahraničí s hlavou čistou, v radostném očekávání úžasných zážitků, a pak smutně koukal. Možná mám jen moc vysoké nároky, možná je to reflexe vlastní ne/praxe - musím bohužel říct, že já třeba jsem taky na SŠ ek.směru žádnou praxi neměla a jak jsem se pak styděla že neumím ani poslat fax, někam zatelefonovat a vyřídit co mám a na nic nezapomenout (pravda, tehdy ještě nebyly mobily mezi dětmi, dnešní zkušenosti jsou asi lepší), prostě byla jsem tak praxí "nepolíbená" až mi je zpětně mého prvního šéfa hrozně líto
Tak jsem měla dojem že dnes už jsme o 15 let dál, že je to jiné......
Slečně učitelce přeju aby jí nadšení pro věc neopouštělo a učila ráda.
Odpovědět