| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Náročná adaptace novorozence

 Příspěvky 110 z 125 [Dalších 115 >>]
5.6.2009 20:18:59
Oh, Babsi, ani já nejsem věčnou studentkou, to jsem jenom zavzpomínala na roky dávno minulé... ovšem (jak jsem na vlastní kůži zjistila) v době mého porodu organizačně naprosto stejné, jako za dob mého studia ~d~

Ad dusící se dítě - takže myslíte, že pro vaše dítě je lepší, když se bude dusit někde samo bez jakéhokoli přímého dohledu, v lepším případě za řevu baby-sensu (v horším ani to ne), než když ho budete mít u sebe a můžete okamžitě zakročit? ~a~

A k tomu, na jaký příspěvek jste reagovala - já vím, našla jsem si ho ve stromu. Tak jsem zase pro změnu já reagovala na váš zcestný a dezinformativní příspěvek ~d~
Babs
  • 
5.6.2009 19:55:20
Nejsem sice studentkou zdrávky, ale dětskou sestrou s letitou praxí a přesto si nejsem úplně jistá, že pokud se mi po porodu začne dusit dítě v náručí nebo na břiše budu schopna okamžitě a adekvátně reagovat - tolik sebedůvěry věru nemám. Hovořím pochopitelně o svém porodu a dítěti. Docela dobře si na něj pamatuji a taky si docela dobře pamatuji v jakém stavu jsem tehdy byla. Rozhodně to poslední čeho bych byla v tu chvíli schopná je resuscitace. Ač mám za sebou stovky resuscitací u dětí různého věku - přesto velmi pochybuji, že bych měla tolik chladnokrevnosti, že bych zahájila resuscitaci u vlastního dítěte - tím si nejsem jistá ani nyní, kdy je jí osm let, natož několik minut po vlastním porodu.
Navíc jsem reagovala na příspěvek ohledně střídavého prochlazování a zahřívání dítěte po narození, který byl poněkud zcestný a plný dezinformovanosti.
A mohu zcela zasvěceně napsat, že v našem porodnictví došlo k úžasným pokrokům včetně některých posunů "zpět", přesto posunout porody do středověku mi připadá přeci jen přespříliš.
3.6.2009 6:14:01
Dítě se pochopitelně matce na břicho nepokládá mokré, ale osušené.