| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku K životu potřebujete jenom málo

 Příspěvky 110 z 75 [Dalších 65 >>]
  • 
2.6.2005 14:51:05
Krásný dobrý den, jsem studentka a pracuji na absolventské (bakalářské) práci.Není náhoda, že jsem si jako téma vybrala dětskou onkologii.Sama jsem totiž prošla touto zkušeností. Měla jsem to štěstí, že byla moje léčba úspěšná a i když se dodnes potýkám s jejími následky, jsem za prožitou zkušenost svým způsobem vděčná. Příběhy, které jsem našla na této webové stránce mnou hluboce pohnuly a ráda bych jejich úryvky použila ve své práci jako ilustraci toho, jak onkologická diagnóza vstupuje do jednotlivých rodin a co může způsobit. Ráda bych tedy poprosila všechny účastníky diskuze týkající se nádorových onemocnění u dětí o svolení tyto příspěvky uvést ve své bakalářské práci. Pokud byste proti tomuto zveřejnění měli jakékoliv výhrady, budu to samozřejmě respektovat. Díky.
S přáním krásného léta Martina H.
(absolventka Pražské vysoké školy psycho -sociálních studií)
Nela, syn Tomáš 12
  • 
16.3.2005 12:52:28
Vílo Amálko,
těžce se hledá něco pozitivního v situaci, kdy Vám vážně onemocní dítě. Kdy přestane mít bezstarostné dětství, v jeho očích vidíte strach a vy mu nedokážete pomoci. Přijdou otázky typu "Proč?", "kdyby byl Bůh, nedopustil by to"... Ale taky si řeknete : " Mohli jsme dopadnout hůř." Ano, přehodnotíte si život, začnete si vážit maličkostí, krásných chvil prožitých s rodinou, více přemýšlíte. To je na tom možná to pozitivní, že si snažíte užít život. Ale za jakou cenu? Ten strach ve Vás hlodá pořád... Dny klidu se u mne střídají s dny beznaděje a věřte, že není o co stát. Nela
15.3.2005 21:33:50
co Bůh? V souvislosti s touto otázkou jsem si vzpomněla na moje dvě babičky... obě věřící, obě přišly o několik dětí, ale každá se s tímto faktem vyrovnala jinak.