| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Konečně máme Vojtíška

 Příspěvky 110 z 51 [Dalších 41 >>]
Šešule
20.1.2014 21:45:48
CAP- centrum aktivního porodu
katka+synek2007
20.1.2014 18:00:12
Ahoj, moc díky. Zní to pro mě přímo ideálně.Jen nevím co je to CAP. Tlumicí prostředky žádné nechci (vím o čem mluvím, jedno dítko už mám), ta bolest k tomu patří a mám pocit, že se s ní trochu moc nadělá. Je to od nás 95 km, tak mám jen strach, abych neporodila cestou.
monalisa (2 děti, 2008 + 2009)
  • 
20.1.2014 13:26:16
Ahoj, já jsem rodila obě děti v Kadani a na nic si nemůžu stěžovat. Chtěla jsem rodit co nejpřirozeněji. Absolvovala jsem tam předporodní kurz, abych mohla rodit v CAPu a měla jsem sepsaný porodní plán. Při příjmu se mmnou plán prošla asistentka a lékařka, vše bylo OK, tak jsem mohla do CAPu. Tam za mnou občas přišla pa zkontrolovat ozvy a otevírání. Rodila jsem na stoličce a lékařka se na porod jen přišla podívat, do ničeho nezasahovala. Děti hned na břicho, dotepat pupečník. Manžel šel s dítětem na umytí a Dr. jen po placentě 1 stehem zašila malé natržení. Žádné léky, infuze apod. přesně, jak jsem to chtěla. Kadaň často kritizují matky, které chtějí hlavně, aby je porod nebolel - v Kadani žádné tlumící léky nedávají.
mumbaba
19.1.2014 10:59:28