| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Agrese vůči pedagogům narůstá. A to i ve školce.

[<<Předchozích 10] Příspěvky 1120 z 57 [Dalších 37 >>]
Jája
  • 
19.6.2012 20:00:56
No, a přesně s tím souvisí agrese už od školky. Tam po dítku chce někdo povinnost, kázeň... Ono nechce, učitelka na něj ale nesmí ani zvednout hlas, páč dítko se rázem hroutí, protože bohužel není po jeho - a na agresi a nevoli je zaděláno raz dva. Pak se to dítku nelíbí, protože doma kolem něj lítají jako kolem Pánaboha a všechno se mu podřizuje. Ve školce ale musí být určitý řád, za to jsou tam kamarádi a hodně hraček, což doma není, a matka se mu nemůže věnovat full time 24/7, protože taky kmitá kolem domácnosti. Já jsem nebrala školku jako něco, co je ro dítě fuj, spíš jsem záviděla dítku, že tam je někdo, kdo si s ním může celý den hrát a ještě je za to placený! To jsem doma nezvládala ani náhodou!
bromelia
19.6.2012 17:32:43
S plněním povinností dětí máte zcela pravdu. Když chcete, aby dítě plnilo určité povinnosti, je potřeba také sledovat, zdali je plní. Nemyslím hlídat a slídit, j, ale mít přehled. Což ovšem předpokládá zájem a ochotu tomu věnovat pozornost a čas, tedy mít zájem. A zájem souvisí se vztahem a kontaktem. Pak jsou taky rodiče, kteří, kdo ví proč, mají ze svých dětí strach, z jejich hněvu, křiku atd.
Jája
  • 
19.6.2012 17:04:41
Děti nepotřebují jen kontakt a vztah, ale taky povinnosti. My je povinností systematicky zbavujeme, obsluhujeme je jako princátka. Co vyroste z dítěte, které je do 15 a více let obsluhováno a nikdo se na něj nesmí křivě ani podívat? To se v 18 letech jako mávnutím kouzelného proutku probudí, začne být zodpovědné a začne dokonce i pracovat? Dřív děcka makaly, jen se z nich kouřilo.
Já si pamatuju, že jsem kdysi měla problémy s dcerou, byly jsme u psycholožky a ta se zděšením hroutila z toho, že 12-leté dítě mi večer pomáhalo zahánět slepice do kurníku a měla i jiné domácí povinnosti. Doslova šílela z toho, že já si DOVOLUJU CHTÍT PO DÍTĚTI P R Á C I !!!!!!! Byla jsem tehdy označena za ASOCIÁLNÍ matku. No, byla jsem tam taky poprvé a naposledy, měla jsem na život fakt jiné názory. Dítě z puberty nakonec taky vyrostlo a je zajímavé, že ač je o generaci mladší, na spoustu věcí máme názory stejné.
bromelia
19.6.2012 13:22:19
Průměrné školkovné + strava 700,-. 20 pracovních dní, 8 hodin pobytu dítěte denně = 35 KČ/den, tj. 4,4Kč/hodina.
To znamená že celodenní péče o dítě vč. programu, dvou svačin, oběda, vycházky a odpočinku... stojí rodinu 35Kč na den.
bromelia
19.6.2012 13:17:44
nebylo líp, bylo jinak...
bromelia
19.6.2012 13:15:53
Ředitelka má z pozice své funkce jisté povinnosti. Zde spadá zajištění bezpečí dětí...
bromelia
19.6.2012 13:12:53
Taky to tak vidím a domnívám se, že ředitelka nedodržuje postupy, které jsou dané při práci se zdravotně postiženým dítětem, což vývojová porucha chování je. Předpokládám, že do této kategorie tento chlapec spadá, když je medikován.
bromelia
19.6.2012 12:55:16
Nejsem si zcela jistá, že děti šetříme. 1) Tím, že nedostávají hranice, neznají jasná pravidla hry, mají dost krušný život. Pokud budu mluvit o předškolním dítěti, pak je jasné, že si s bezhraničností nedokáže poradit, ještě potřebuje být vedeno. Když je ponecháno samo sobě, zlobí, upozorňuje na sebe, vyloženě si o nastavení mezí koleduje. 2) Děti potřebuji kontakt, vztah. Tím, že jsou mnohé z nich odstunuty k zástupným předmětům, které je mají zabavit, jen aby rodiče nechali na pokoji. Když nechci své dítě nechat hrát hry na PC, pak mu musím dát nějakou náhradu - nejlépe sebe,tj. můj čas a energii. Mám ji? Chci ji dát tomu dítěti? Je to docela námaha a tak raději TV nebo PC. 3) Naše děti potřebují lásku, úctu. Jsou obklopeny spoustou věcí, ale chceme po nich, aby se nám přizpůsobily. Ony nemohou. Nejsou malými dospělými, mají své specifické potřeby. Když nejsou uspokojeny, dávají to najevo - různě.
bromelia
19.6.2012 12:39:41
To, že matka spolupracuje, je věta, která toho moc neříká. To vám asi moc nepomáhá... Dítě má pravděpodobně stanovenou diagnózu, když bere léky. Vývojové poruchy chování patří mezi zdravotní postižení, tzn., pro práci s takovýmto dítětem platí stejná pravidla a postupy, jako při práci s dítětem jinak postiženým, př. fyzicky. Ředitelka má tuto situaci řešit s rodiči a psychologem. Podle předepsaných postupů mají společně vytvořit manuál, jak jednotně vystupovat vůči dítěti, co po něm chtít, důležitá je jednotnost v jejich vystupování vůči chlapci. Škola vypracovává dítěti individuální vzdělávací plán. Všichni si pak plánují setkání, kde situaci rozeberou, vyvodí závěry a z nich další postupy a opatření. Navíc, pedagog má povinnost zajistit dětem bezpečí. Jak při tom počtu dětí a chlapcově nezvladatelnosti? Možná se můžete zeptat v PPP nebo SPC, co můžete, jako rodiče dětí, které jsou tímto chlapcem ohrožováni, dělat. Jak můžete napomoci tuto situaci zlepšit vůči vašim dětem, ale také vůči němu samotnému. Možná potřebuje změnu pedagogického vedení.
Pawlla
19.6.2012 11:14:17
No,Blanko a o tom to je,pro ni je tohle pohodlné,proč by něco dělala,když může říct"to nejde",trápíte se vy a trápí se rodiče toho dítěte,ona ne,ale to je vina systému...
[<<Předchozích 10] Příspěvky 1120 z 57 [Dalších 37 >>]

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.