| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Důležitější než osobnost učitele? Metody výuky

 Příspěvky 110 z 38 [Dalších 28 >>]
Evka
  • 
17.8.2011 19:37:11
Samozřejmě, postřelené husy se nám ozvaly... Nezapomeň, že děvčata jsou absolventkami pedagogických fakult a učí na základce/středních školách. Když má někdo klapky na očích, tak je to težké...
Nicméně článek je dobrou inspirací pro VŠ pedagogy. Ti samozřejmě nestojí před bandou nemotivovaných telat.
Bruni
12.8.2011 14:31:24
No, to nepíše. Ale to by právě měla.
Naprosto souhlasím s holkama (Angrešt, Štěpánkou, Binturong,..). Vidím to naprosto stejně. Na metodě záleží hodně, ale osobnost učitele z toho nelze vylučovat a určitě taky záleží na tom, komu která metoda sedne (tím myslím pedagoga).
Opravdu by mě zajímalo, jak by si onen oblíbený zkušený profesor vedl, kdyby měl použít ke svému výkladu interaktivní metody.
Pavla
10.8.2011 22:51:26
Ajajaj, to čtení s porozuměním, to nám moc nejde...
Paní Čechová nepíše, že osobnost učitele nemá vliv. Pro zasmání je, jak to překrucujete
Pavla
10.8.2011 22:42:35
To byla reakce na arantxu (Re: Titulek je absolutní nesmysl, 3.8.2011 13:18:45)

Pavla
10.8.2011 22:40:48
Milá paní učitelko, osobnost učitele je nepochybně důležitá, ale to článek nepopírá. Článek říká, že lze zvolit metodu, která je efektivnější než vynikající učitel, který učí frontálně. Jinak v textu máte dvě hrubky, paní učitelko.
Pawlla
8.8.2011 8:39:26
~x~
7.8.2011 21:31:11
Článek je fajn a spousta věcí v něm je pravdou, akorát si myslím, že určitě záleží nejen na metodách výuky, ale i na osobnosti učitele a na jeho citu pro výuku. Každá třída, každý žák potřebují své. Něco o tom vím, jsem učitelka, momentálně na dvojnásobné rodičovské dovolené. Akorát tvůrci Rámcově vzdělávacích programů by se mohli zamyslet nad tím, zda množství výstupů z jednotlivých vzdělávacích stupňů není příliš mnoho a času jaksi málo na heuristický způsob výuky. Před odchodem na mateřskou jsem prošla několika školeními a byla jsem nadšena, bohužel v praxi to bylo dost náročné, přípravy na tento způsob výuky zaberou o mnoho více času, což nevím, jak budu se dvěma dětmi zvládat. Navíc při tomto způsobu výuky se toho stihne o dost méně, takže pokud jsem vedla pár hodin tímto způsobem, nabrala jsem skluz a logicky jsem dalších několik hodin musela dohánět, jak jinak než výkladem... Tak jak z toho ven?~d~
štěpánkaa
7.8.2011 19:30:50
Pawllo, napsala jsi to velmi výstižně. proto je nutná SPOLUPRÁCE rodič - učitel, nikoli bitka o to "kdo za to může"~3~
štěpánkaa
7.8.2011 19:29:41
angrešt, to mě taky napadlo. dvě moje kolegyně - angličtinářky používaly úplně stejné pracovní listy, metody, písničkly atd. přesto děti jednu hodnotily jako nudnou a druhou byly nadšené - tudíž - jen metodou to opravdu není~d~~d~~d~
štěpánkaa
7.8.2011 19:28:22
Martine - to je pravda. Často tohle "využívám" - nechápajícímu spolužákovi může pomoci ten chápající - používají stejný jazyk, mají podobné myšlenkové postupy, apod, učitel může být tomuto vzdálen a ač se snaží, někdy je pochopení od spolužáka lepší.
Ideální je to, když se učíme zacházet s kalkulačkou - děti se sesednou do skupinek, které mají stjené kalkulačky a vzájemně si vysvětlí jejich použítí. leckdy se přiučím taky~R^~R^~R^
 Příspěvky 110 z 38 [Dalších 28 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.