7.9.2010 10:00:33
Tak ať se ozve, pokud s CS nesouhlasí.
My CS taky zavádíme a souhlas rodičů máme. Řada škol zavádí CS v jedný ze dvou paralelek a rodiče si mohou vybrat, kam dítko dát. Podobně jako řada škol nabízí výběr třídy s genetickou metodou psaní a čtení nebo třídy s analyticko-sytetickou metodou. |
7.9.2010 9:50:14
Kolegyně z Prahy má nyní čerstvou prvňačku - patří mezi těch vybraných 40 škol, kde se CS začíná vyučovat. Souhlas jí nikdo podepsat nedal! Takže panika je dost možná na místě.
|
7.9.2010 6:41:26
Když škola chce učit CS, musí mít souhlas rodičů.
Tak nevím, proč ta panika |
7.9.2010 6:39:55
Všeobecný rozhled bych ráda říkala něčemu, co třeba nevyužiju v úzké profesi, ale využiju v reálnym životě. Nemyskovala bych tím něco, co je úplně na houby...
Proč mořit děti něčím, co je jim k ničemu, když učiva je tolik, že se za základní docházku nestíhá ani všechno, co jim k něčemu je, to by mě fakt zajímalo... Má někdo odpověď? |
Petrajda |
7.9.2010 1:20:35
Ne, nezapomínáme na ně. Jen bychom neradi, aby se všechny předměty přizpůsobovaly těm nejslabším v daném předmětu.
Vůbec by mi nevadilo, kdyby dysgrafici měli výjimku a nemuseli se psací písmo učit vůbec, nebo kdyby se u nich písmo neznámkovalo ani v prvním ročníku nebo kdyby směli od počátku psát na notebooku atd. Ale pořád nechápu, proč brát ostatním dětem pomůcku k rychlému zapsání textu (PC není vždy po ruce) a hlavně proč je učit daší typ v podstatě tiskacích písma. Ano, zjednodnušme např. velká psací písmena, psaný text to svým způsobem i zpřehlední a celkově to zápis nezpomalí (v textu jich nebývá tolik). A hlavně nebudeme muset vyhazovat peníze za nesmyslný typ nespojitého písma a učit se podstatě dva typy písmen tiskacích. |
Petrajda |
7.9.2010 1:09:59
Já to vidím spíš tak, že oni zjistí jen to, co budou chtít zjistit. Takže bude záležet, kde bude v té době ten, kdo o volbě CS rozhodl a kdo za Radanou Lencovou stojí. Pokud ještě na MŠMT, tak se to naopak osvědčí a rozšíří do dalších škol. A toho se obávám, protože úředníci mají své teplé židle rádi. Leda by se našel někdo jiný vlivný, kdo by se na tom chtěl zase přiživit s jiným typem písma.
|
Blanka+Adámek |
6.9.2010 12:15:17
Me by zajimalo, co se stane, jestli u tech experimentalnich trid zjisti, ze to je blbost. Jestli se ty deti budou rychle ve treti tride ucit psat (a cist) psaci pismo, nebo je uz nechaji byt a jako se to na nich event. promitne. Adamek jde do skoly pristi rok, tak doufam, ze nase skola si psaci pismo jeste ponecha.
|
susu |
• |
6.9.2010 10:46:26
A co kvůli dyskalkulikům zjednodušit matematiku?
|
5.9.2010 21:32:56
Souhlasím
|
5.9.2010 20:12:00
Jsem zastánce nového písma.Lidé, obhajující psací písmo zapomínají na fakt,že mezi dětmi se vyskytují i takové,které mají problémy s učením,dyslektici a dysgrafici. A obzvlášť prodruhou skupinu, dysgrafiky, je psací písmo,velký problém,obzvlášť ony kličky a kudrliny/u velkého C a E /. Vím o čem mluvím,mám doma dysgrafika a byť paní učitelka v první třídě netrvala u syna na krasopisu ale čitelnosti,přesto to byl někdy horor.Dnes syn co nejvíc používá notebook/už na druhém stupni ZŠ psal domácí úkoly a slohy na počítači a poznámky jsem mu buď přepisovala nebo kopírovala od spolužáků,případně dostával i poznámky rovnou od učitelů/,případně píše tiskacím písmem. Věřím, že kdyby se už tehdy psalo tímto písmem, bylo by psaní v první třídě méně náročné.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.