| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Jak se učit s hyperaktivním dítětem?

[<<Předchozích 10] Příspěvky 1120 z 50 [Dalších 30 >>]
31.3.2010 19:36:48
Dobry den mam syna ktery má lmd s hyperaktivitou .Mame problemy ve škole nejvíc v češtině a ted i v matice.Byly jsme v poradně a tam mi doporučily specialni školu.Je v 1 třídě .Tak nevim jestli ho mam přeřadit nebo ho mam nechat v normální škole.A tak prosím jestli mate nějake skušenosti dekuju :-)
  • 
16.2.2010 8:50:58
Dobrý den, mám dceru s poruchou pozornosti a už si nevím rady. Byla jsem i v poradně, ale nic nepomáhá. Teď začala nosit i špatné známky, protože v hodině nepíše to, co mají....můžete mi prosím poradit, jak jste to zvládla Vy.....děkuji Jitka
Vanda
  • 
15.10.2009 14:11:55
Ahoj, muj syn je LMDák, nesoustředí se, neposedí a ještě má problémy s pamětí. Zkoušeli jsme různé věci, ale v podstatě nám nic nepomohlo. Léky, které nám předepsal lékař byly většinou na naprd..:( Tak jsem zanevřela na lékaře a zkusila jsem to vyřešit po svém. Zavedla jsem disciplínu a náročný režim od rána do večera. K tomu synovi dávám dětské vitamíny hvězdíky s omega 3 kyselinami. A světe div se, přišlo zlepšení..a velké. Tom se lépe soustředí,pamatuje si výrazně víc a i ze školy mám zprávy a pokroku.
LENKA
  • 
5.8.2009 21:22:28
Také mám doma hyperaktivní dítě.Nyní je mu 9 let,jako miminko byl velmi hodný do svých 7 měsíců.Velmi brzo se naučil chodit po čtyřech.V 10 měsících už běhal.Neustále jsem ho musela mít na očích,protože dělal všechno co nesměl .Nic pro něho nebyla překážka,všude vylezl,snad kromě lustru.Slovo NE,nebo NESMÍŠ pro něho nic neznamenala.Všechno dělal obráceně no vlastně dodnes to tak dělá.Když jsem na stůl postavila sáček s moukou,mohla jsem se spolehnot,že jak se otočím obsah bude na zemi.Že když bude mít na sobě čisté tričko,tak se zákonitě poleje džusem,nebo kakaem.Co se týče učení,tak to je velká zkouška trpělivosti.Při úkolech musím kontrolovat každé písmenko,které píše,poněvadž je schopný v jednom slově udělat tři chyby.Po jedné větě si musí odskočit udělat pár kotrmelců,break- otoček.Když mu něco nejde,tak se schová na pět minut pod postel.Takže nám to zabere spoustu času.Když jdu na třídní schůzky,tak stojím poslední v řadě,protože vím,že nic milého neuslyším.Ale na treninku to neplatí,tam slyším jen samou chválu.V kolektivu je velmi oblíbený a má spoustu kamarádů.Jinak je velmi samostatný.Ráno mu nemusím nic přimomínat.Sám vastane,sám si umí udělat snídani,kterou sní za pár sekund,sám si jde vyčisti zuby.Velmi brzo se naučil říkat R a Ř.Když s něčí potřebuji pomoci,hned rád a ochotně pomůže.Je ne- ustále v pohybu.Taky jsme si užili hodně úrazů,protože je moc zbrklý.Přitahuje úrazy jak magnet.Je to naše zlatíčko.
5.3.2008 11:41:22
Ahoj, mám syna 7 let s dg. syndromem ADHD. Hyperaktivní je odmalička,narodil se s vrozenou vadou DK, odmalička cvičíme, docházíme na rehabilitaci, logopedii a nyní máme problémy v 1.třídě s hyperaktivitou. Nemá dostatečnou motivaci,úkol si udělá, nejraději by ho chtěl vypracovat třeba sám /psaní/ odmítá sit to procvičit, ale pak to stejně gumujeme a píšeme znova,co ho strašně rozčiluje.Čtení je obtížné, protože ve škole mají genetickou metodu, která mu absolutně nesedla. Diagnostikován byl v prosinci a ještě pořád čekáme na vyšetření v pedagogické poradně. Nevím jak mu mám pomoct, nevím jak dostatečně motivovat.Jak to všechno zvládnout? Cvičit, psát ukol, nezatěžovat dítě, nechat mu prostor na hraní a ostatní aktivity?
4.12.2007 18:23:33
Dobrý den,mám 9letého syna u kterého před rokem a pul byla prokázána hyperaktivita dá se říct ,že se na to přišlo po odchodu jeho otce.Syn začal být také vzpurný určoval mi co můžu a co nesmím a dá se říct,že to skouší i do dnes.Syn je na mě dost fixovaný nikam nesmím jinak tropí scény proč tam jdu kdy se vrátím apod.Chodí do druhé třídy ,kterou opakuje má velké problémy v jazyce českém a dodnes jsem si myslela že má taky poruchu učení,ale v pedagogické poradně mi řekli,že nemá a je hodně podprůměrný.Syn nechce semnou spolupracovat nechce doma ani číst ani psát vždy je to z velkým řevem a otázkami typu a proč musím.Když ho pozoruji při hraní ze synovcem tak pozoruji,že je občas rozumově na jeho úrovni to co by v jeho letech už měl vědět neví hodně často lže a hodně si vymýšlí.Jsem na něj sama jeho otec tohle ví,ale moc nespolupracuje a nebo to dává za vinu mě.Prosím jen o radu nebo zkušenosti jak na tyhle dětí.Sama o sobě bych řekla,že jsem na něj hodně mírná i když zařvu a sem tam dostane nemám u něj moc velkou autoritu a když do mě pul hodiny hučí ,že něco chce vesměs mu nakonec ustoupím sama na sobě cítím,že to nezvládám.
Děkuji předem za nějakou radu s pozdravem
  • 
16.10.2007 23:05:51
Ahoj, mám syna 9 let s hyperaktivitou a poruchou pozornost + dyslexie a dysgrafie. Uľ ve ąkolce se odliąoval od ostatních. Vąichni nacvičovali básničky na besídku a on se plazil po zemi... Bylo toho samozřejmě mnohem víc. V 1. třídě začalo peklo. Neseděl nikdy jako jiné děti. Vybíhal z lavice, padal ze ľidle, věci mu lítaly vąude kolem. Paní učitelka je speciální pedagog, ale hlavně anděl s obrovskou trpělivostí. Chápe syna a snaľí se mu vąemoľně pomoct. Měl obrovský problém se spoluľáky, kteří nebyli ochotni mu tolerovat neustálá poą»uchování a otravování, začali ho odhánět a nakonec se situace vyvinula téměř do ąikany. Byl prostě jiný neľ oni. Díky postoji paní učitelky se vąe urovnalo. Nevynechala jedinou drobnost, která se mu povedla, aby ho nepochválila před dětma a nedala jim ho za vzor. Nakonec zjistili, ľe není tak ąpatný i kdyľ se chová jinak neľ oni. Nebýt této skvělé učitelky, byl by syn ve ąkole naprosto vyřízen a povaľován za grázla. Nebudu to dál líčit vąichni ví, co mám na mysli.
Loni, kdyľ to uľ neąlo dál (léky jsme odmítli), jsme začali chodit na biofeddback do Brna. Jsou na to dost rozporuplné názory i mezi lékaři. Dost nás to časově zatěľovalo, protoľe to máme asi 35 km z bydliątě, ale myslím, ľe to mělo nějaký účinek. Byli jsme asi na 20 sezení (jednou týdně, víckrát jsme to nebyli schopni zajistit) a se synem začalo být lepąí pořízení. Největąí problém měl s tím, ľe nebyl schopen se přinutit k práci. Děti napsali celé cvičení a on tři slova a jeątě s chybami. V matematice to samé, byly dny, kdy nespočítal nic a to mu matika jde dobře. Tohle se také upravilo. Při kontrole na neurologii měl EEG křivku téměř v normálu. Na konci druhé třídy byli na výletě v Dinoparku a paní učitelka řekla, ľe nebyl rozdíl mezi ním a ostatními dětmi.
Ovąem po prázdninách začínáme ąkolu zase se vąemi potíľemi, jako loni. Jsou různá centra, kde biofeddback nabízejí a hodně se liąí v cenách někde jsme dali za 10 sezení 4000,- Kč a jinde to stálo jen 100,- Kč za jedno sezení. Pojią»ovna nic nepřispívá.
Syna donutím k učení nejlépe tak, ľe mu napřed nabídnu něco příjemného. Třeba: Teď si můľeą hrát půl hodiny na počítači a pak jdeme číst. Neodmlouvá, protoľe se těąí na hraní a po půl hodině je to uľ jasně domluveno, tak jde. Vąechno musí být naplánováno dopředu, jinak nemám ąanci.
Je to straąnej boj a mám děs aľ se budu muset učit látku třeba dějepisu v osmé třídě, abych ho to naučila. Přeju pevné nervy, které sama dost často postrádám a drľte se!
Dana,syn-8let
  • 
8.10.2007 0:11:27
Syn má také LMD.Neprokrvovala se mu pravá část mozku a bral na to léky.To je nyní v pořádku.už chodí do třetí třídy a bere timonil a rispen.To užívá již několik let.Nemam z toho radost,protože podávat denně dítěti léky naní dobré.Vždy měl vyznamenání,ale už je náročnější učivo,tak má i dvojky.Nechce se učit a stále se dohadujeme.Doktorka mu chce dávat větší dávky na zklidnění a učitelka by to uvítala také.Musím napsat,že učitelku má skvělou a velice vstřícnou.Bere na něj ohledy,ale on zničí každého.Je pravda,že ve třídě není sám a ona musí učit a ne stále napomínat mého syna.A také si vše dělá podle svého a ne jak má.Nevím co mam dělat.Větší dávky na zklidnění?To se mi moc nechce.Co vaše zkušenosti? Dana
Někdo mi radil i homeopatika.
2.10.2007 19:08:31
Díky,
s pediatrem by snad problém být neměl, máme skvělou doktorku. Ale problém je právě s ppp které se do toho nechce, právě proto že to není zvykem :(
Bydlíme ve 100tisícovém městě, takže škol je tu dost, ale málokterá je uzpůsobená na nadané děti a vůbec děti které nejsou zrovna standartní :/
Nevím jestli mám zkusit i jiné ppp třeba ve vedlejším městě.
To že nadané děti vynikají v některých oblastech a ne ve všech je pravda :) Mates je ten humanitní typ :)
Ifka
  • 
2.10.2007 18:12:22
K umístění syna do ZŠ o rok dřív potřebujete kromě vašeho souhlasu myslím ještě souhlas pediatra a PPP. Známá dala syna také dřív do školy, uměl číst, počítal i jednoduchá záporná čísla. Nebyl však hyperaktivní. Nadané děti bývají někdy úspěšné v určitých oblastech, v kontaktu s vrstevníky mohou mít problém. Jde také o to, jakou školu máte v blízkosti. Vě větších městech by se vybrat dalo, zvlášť, pokud najdete správnou učitelku.
[<<Předchozích 10] Příspěvky 1120 z 50 [Dalších 30 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.