Dobrý večer,
prosím o radu, jsem už z našeho nového finančního poradce nešťastná. Jeho chování se mi zdá nefér, budu se snažit popsat situaci.
Dohodli jsme se, že mrkne na veškeré finance, na smlouvy, atd. Ke změně došlo jen u životního pojištění, které bylo na manžela. Budu se snažit to napsat ve zkratce. Původní pojištění bylo se spořením, teď to celé zrušil, naspořená částka nám má být vyplacena (samozřejmě s velkou ztrátou, ale na to jsme byli upozorněni, peníze se nám momentálně víc než hodí
). Sjednal nám nové bez spoření, s tím, že tam budu pojištěná i já a děti. Budiž.
Pak jsem si uvědomila, že jsme uplatňovali slevu na dani, tak jsem mu volala a ptala se na to, že to budeme muset vracet. Řekl mi na to, že to nikdo nezjistí, ale jestli na tom přesto trvám, že je to jeho renonc a že to tedy zaplatí sám. Tak to jsem tedy na tom fakt trvala a opět budiž.
Novou smlouvu manžel podepisoval s tím, že ihned, nejlépe ještě ten večer, mám zrušit trvalý příkaz na tu již bývalou pojisku a zadat nový na tu pojistku novou. Tak jsem provedla.
Po cca 10 dnech nám přišla SMS z bývalé pojišťovny, že za tento měsíc není zaplaceno pojistné. Volala jsem tedy poradci a ano, prý mi říkal, že nejspíš budu platit měsíc, možná dva duplicitně.
Tady začíná kámen úrazu - opravdu to nejde jinak sjednat? Nejde počkat, až dojede ta výpověď první smlouvy a až potom platit čásku za smlouvu novou??? Proč bychom měli platit pojistné dvěma pojišťovnám???
Doufám, že jsem to napsala srozumitelně. Moc díky za radu. Prd tomu rozumím
.
Nahlídnu za chvilku.