20.4.2015 7:57:25 Cimbur
Banka chce strhnout po čtyřech měsících platbu
Před 14ti dny mi volala nějaká žena z mé banky, jestli jsem před Vánoci kupovala v Tescomě u nás formičky za cca 150kč - kupovala jsem je - a že prý se platba nestrhla, a že jestli jim ji dovolím dodatečně strhnout. Spěchala jsem v práci, tak jsem po krátkém rozhovoru souhlasila, i když jsem argumentovala tím, že účtenku už nemám a že mohla nastat situace, kdy terminál vydal chybové hlášení a já to zaplatila hotově. Nicméně to bylo 150Kč.
Jenže teď mi volala znova, že další věc (obchod zároveň funguje jako internetový s rozsáhlým sortimentem), tentokrát za 600, -, taky nezaplacená. Já samozřejmě vím, že jsem to tam kupovala, dokonce na internetu v mém účtu ještě najdu fakturu i objednávku, ale opravdu si nejsem jistá, jestli nedošlo k situaci, kdy jsem to zaplatila hotově, protože k takové situaci v minulosti opravdu opakovaně došlo, nakupovala jsem tam už asi padesátkrát. Kdybi mi volali v lednu, pravděpodobně bych si celou věc ještě pamatovala i měla doklady. Takhle nevím, jestli třeba někdo peníze nezpronevěřil a jestli to neplatím dvakrát.
Když jsem se ženy z banky ptala, proč mě nekontaktuje obchodník, tak tvrdila, že to nelze, neboť banka nemůže předat moje údaje obchodníkovi. Tak jaktože ví, za jaké zboží to bylo? Jak se mám zachovat?
Odpovědět