Kočárky Firkon v žádných testech nevítězí !
Makkytka má normální výšku a je vidět,jak je ten kočár nízko.Švagrová se na to jejich mluvení o testech nechala nachytat a koupila trojkolku...no děs.Kočár těžký,neskladný,neovladatelný,rukojeti jen z trubiček a korbu div netahala po asfaltu.
V době internetu se divím,že si nenašla tento článek s fotkou http://www.kocarky.as/testy-a-recenze/kocarky-firkonvitezove-ceho a že na to maminky naletí.
Absolutně absolutní vítězové všeho aneb lhaní na internetu a zákazníkům. Na svých stránkách firma Batolátko.cz a další firmy lákájí své zákazníky na kočárky,které údajně vyhrály test MF Dnes a dokonce tvrdí,že jejich kvalitu prověřovala ČOI v r.2007.Obě tvrzení jsou lživá a slouží pouze k oklamání zákazníka a k nekalé konkurenci.
Znepokojující je fakt,že se tak děje několik let bez povšimnutí úřadů.Nejedná se totiž o klamavou reklamu,která se těžko prokazuje (např. "9 maminek z 10 doporučuje"),ale o klamavou reklamu,kterou mohou úřady prokázat naprosto snadno.
Dále je zde Zákon o ochraně spotřebitele č.634/1992sb.,který mluví o klamání zákazníka v § 5-klamavé obchodní praktiky.
A to proto,že: - MF Dnes nedělala v posledních letech testy na koč.Firkon 7lux ani jiné typy, které firma Batolátko.cz s další firmy jako vítěze uvádí.(v r.2000 viz příloha)
-ČOI v r.2007 tuto značku také vůbec netestovala a dle jejího vyjádření jsou i kladné výsledky dvou zn.,které jediné při této celorepublikové akci s Tv Nova uspěly(Hauck a Wiejar) již po dvou letech irelevantní.
Nezanedbatelná je pozice mnoha dalších firem v ČR,které tuto značku také prodávají.Nepoužívají však k propagaci svého zboží neoprávněně jméno MF Dnes ani ČOI.
Smutné je,že celá tato kampaň slouží ke zneužití důvěřivosti rodičů a jejich přirozené snaze mít pro své dítě to nejlepší.Tvrzením o tom,že právě jejich kočárek zvítězil ve smyšleném testu,je prodejce záměrně uvádí v omyl,že kupují vyjímečnou kvalitu.
Stín to také vrhá i na samotného výrobce,jehož kočárky za poměrně nízkou cenu nabízejí solidní kvalitu a dobré našití,na kterém si FIRma KONecny v Pl od založení zakládala.
Jak se tedy bránit proti neseriozním prodejcům?Není přece únosná situace,kdy by si každý obchodník mohl vymýšlet a o svém zboží beztrestně prohlašovat,že zvítězilo v jakémsi testu a používat k tomu jména institucí jako je ČOI nebo MF??????
Skutečného vítěze testu MF Dnes z r. 2000 můžete nyní objevit už pouze na půdách či smetištích.
Odpovědět