| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Hubnutí po porodu

Předporodní kurzy v Porodním domě U čápa

Další pokračování velmi úspěšných předporodních kurzů: tentokrát tématické, dvouhodinové kurzy: pro nastávající maminky Porodní přání, Úlevové a porodní pozice a pro čerstvé maminky Jak správně manipulovat s miminkem.
Klááára
/clanek9804.htm

Děti už nechtějí na tábory bez wifiny

Představa prázdnin bez internetu může být traumatizující.

(?)
 Názory 110 z 1439  [Dalších 1429 >>]
Ver123 143440
  • 

25.7.2014 21:09:53
U strií je bohužel jediná šance počkat, až samy vyblednou...ale lze zmírnit jejich výraznost mazáním krémy proti striím. Já osobně používám Bepanthen proti striím a jsem s ním velmi spokojená. Přijde mi, že větší strie vybledly a některé menší téměř zmizely mnohem dříve, než kdybych čekala bez mazání.
.libik 142094
*

5.5.2014 10:49:28
těžko říct, já hubnu 10 kg už 9 let.~;)
Ale je fakt, že jsem měla mezidobí, kdy jsem měla ještě o 5 kg více a to jsem se tehdy naštvala, měsíc jsem cvičila (tak 20x fitness), chodila do práce pěšky a normálně jedla(nepřežírala jsem se a neládovala jsem večer) a bylo to dole. Pak jsem nějak ztratila motivaci..
Anni&Annika 50178
*

5.5.2014 9:20:57
Danulu...jak jsem to tu cetla, tak jsem si vcera tu Jillian dala...hele, dnes nezvednu ruce~t~...musim na ni trochu pomalejc~t~ /ale nohy vpoho, ale t yja obcas cvicim/.
Saamajna 115449
  • 

4.5.2014 20:43:56
Spousta znamych a kamaradek zhublo a pak dal i udrzelo vahu diky "Weight Watchers".
Tam jis co chces ale nesmis prekrocit urcity pocet bodu za den.
Nektery potraviny jich maji spoustu, nektery maji 0!
Danulu 23974
*

4.5.2014 20:25:42
Julliane na zacatek fakt ne. Dala bych ze zacatku kazdy den prochazku ale sviznou at se zapotis nejmene hodinu az zhybnes par kilo muzes zacit i s jinym pohybem a sportem . Poradila bych ti ale nutricniho poradce
Danulu 23974
*

4.5.2014 20:22:42
Nedavwj si velke cile ale mensi. Jde to pak lehceji. Dej si za cil do roka 10 kg. A pak uvidis ale bez pohybu to nepujde
Maťa. 21117
*

4.5.2014 20:15:16
Pokračuj. Zablokujem Ti i tento nick (ako mnohé predtým) ak neprestaneš. Radšej ber pravidelne lieky na bipolárku. Si zase mimo.
svynka+2 140479
  • 

4.5.2014 17:51:22
Neverím, že by šlo schudnúť 30kg len tým, že zvýšiš energetický výdaj.
Chudnutie je hlave o jedálničku.

Ideálne by bolo byť šťastnou (podľa možnosti aj nanovo zamilovanou)... Asi by som skombinovala jógu (zlepšíš si ohybnosť i psychiku) s intenzívnejšou chodzou (neskor pridala aj iné).
sally 3140
*

4.5.2014 17:26:18
Dášo,
já jsem poporodních patnáct kilo shazovala rok a půl... ale zase to více méně drží, nedostavil se jojo efekt.
A mám pro tebe špatnou zprávu - za nadváhu může z 80% strava, jenom cvičením to nezvládneš (ověřeno osobně - když 9 - 10 hodin cvičení týdně nefunguje).

Cvičení je určitě dobré, ale s třiceti kily nadváhy bych byla opatrná na klouby - volila bych něco, při čem je ta zátěž menší (tj. žádné běhání, skákání) - kolo, chůze, plavání... joga, pilates (žádné zumby a aerobiky) - spíš kvůli zpevnění a celkové fyzičce.

Nemusíš držet úplně dietu, ale zkus začít odbourávat zbytečné kalorie - slazené nápoje, mlsání mezi jídly, dojídání po dětech... zkus číst víc obaly (plátek měkkého salámu má 3x víc kalorií než plátek libové šunky). Různé hotovky a polotovary jsou obvykle plné zbytečných cukrů, tuků, ztužovadel a podobných...

Zkus odbourat zlozvyky (u mě pocit, že pokud si večer konečně sednu, tak si po celém dni "zasloužím" kus čokolády - u někoho jiného to může být dortík ke kávě, brambůrky k telce, nebo návštěva kavárny po hodině zumby - kdy káva se šlehačkou, cukrem a dortík mají několikanásobně víc kalorií, než co člověk "vycvičil").

Pokud na to chceš jít vědecky, tak na stobu je program, kam se dá zapisovat, co člověk snědl - abys měla představu. Mě to moc pomohlo, zjistila jsem, že mám ve stravě strašně málo bílkovin - a tím pádem jsem měla pořád hlad, protože tělo chtělo bílkoviny a furt je nedostávalo... (za mě - se stobem nesouhlasím, má tam strašně moc sacharidů a málo tuků, já potřebuju tenhle poměr prohodit, aby mi bylo dobře, ale pro základní orientaci to není od věci - a hlavně člověk vidí, kolik toho "sežere zbytečně" - a že má málo bílkovin, málo zeleniny a málo pije - obvyklé zjištění lidí, kteří s tímhle začnou).

A držím palce a přeju hodně trpělivosti - tohle je běh na dlouhou trať, neexistuje instantní řešení, zázračná pilulka nebo něco takového.... jediná možnost je najít si stravovací a pohybový režim, s kterým dokážeš dlouhodobě žít (žádné "teď budu měsíc držet dietu a pak se za odměnu naprásknu")~o~
Dasa, syn 5 let 131207
*

4.5.2014 16:06:25
Diky vsem za rady, na ten stob mrknu plus to domaci cviceni, zkusim tu jill i ten dalsi odkaz, musim uz s tim pohnout, syn se me porad pta, jestli opravdu necekam dalsi mominko kdyz mam yak velke bricho ~f~
 Názory 110 z 1439  [Dalších 1429 >>]

Komerční sdělení

Všechna témata


(C) 1999-2014 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.

Zajimavé odkazy:
   Stavební stroje, odvlhčovače   |