| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Hubnutí po porodu

Předporodní kurzy v Porodním domě U čápa

Další pokračování velmi úspěšných předporodních kurzů: tentokrát tématické, dvouhodinové kurzy: pro nastávající maminky Porodní přání, Úlevové a porodní pozice a pro čerstvé maminky Jak správně manipulovat s miminkem.
(?)
 Názory 110 z 1433  [Dalších 1423 >>]
.libik 142094
*

5.5.2014 10:49:28
těžko říct, já hubnu 10 kg už 9 let.~;)
Ale je fakt, že jsem měla mezidobí, kdy jsem měla ještě o 5 kg více a to jsem se tehdy naštvala, měsíc jsem cvičila (tak 20x fitness), chodila do práce pěšky a normálně jedla(nepřežírala jsem se a neládovala jsem večer) a bylo to dole. Pak jsem nějak ztratila motivaci..
Anni&Annika 50178
*

5.5.2014 9:20:57
Danulu...jak jsem to tu cetla, tak jsem si vcera tu Jillian dala...hele, dnes nezvednu ruce~t~...musim na ni trochu pomalejc~t~ /ale nohy vpoho, ale t yja obcas cvicim/.
Saamajna 115449
  • 

4.5.2014 20:43:56
Spousta znamych a kamaradek zhublo a pak dal i udrzelo vahu diky "Weight Watchers".
Tam jis co chces ale nesmis prekrocit urcity pocet bodu za den.
Nektery potraviny jich maji spoustu, nektery maji 0!
Danulu 23974
*

4.5.2014 20:25:42
Julliane na zacatek fakt ne. Dala bych ze zacatku kazdy den prochazku ale sviznou at se zapotis nejmene hodinu az zhybnes par kilo muzes zacit i s jinym pohybem a sportem . Poradila bych ti ale nutricniho poradce
Danulu 23974
*

4.5.2014 20:22:42
Nedavwj si velke cile ale mensi. Jde to pak lehceji. Dej si za cil do roka 10 kg. A pak uvidis ale bez pohybu to nepujde
Maťa. 21117
*

4.5.2014 20:15:16
Pokračuj. Zablokujem Ti i tento nick (ako mnohé predtým) ak neprestaneš. Radšej ber pravidelne lieky na bipolárku. Si zase mimo.
svynka+2 140479
  • 

4.5.2014 17:51:22
Neverím, že by šlo schudnúť 30kg len tým, že zvýšiš energetický výdaj.
Chudnutie je hlave o jedálničku.

Ideálne by bolo byť šťastnou (podľa možnosti aj nanovo zamilovanou)... Asi by som skombinovala jógu (zlepšíš si ohybnosť i psychiku) s intenzívnejšou chodzou (neskor pridala aj iné).
sally 3140
*

4.5.2014 17:26:18
Dášo,
já jsem poporodních patnáct kilo shazovala rok a půl... ale zase to více méně drží, nedostavil se jojo efekt.
A mám pro tebe špatnou zprávu - za nadváhu může z 80% strava, jenom cvičením to nezvládneš (ověřeno osobně - když 9 - 10 hodin cvičení týdně nefunguje).

Cvičení je určitě dobré, ale s třiceti kily nadváhy bych byla opatrná na klouby - volila bych něco, při čem je ta zátěž menší (tj. žádné běhání, skákání) - kolo, chůze, plavání... joga, pilates (žádné zumby a aerobiky) - spíš kvůli zpevnění a celkové fyzičce.

Nemusíš držet úplně dietu, ale zkus začít odbourávat zbytečné kalorie - slazené nápoje, mlsání mezi jídly, dojídání po dětech... zkus číst víc obaly (plátek měkkého salámu má 3x víc kalorií než plátek libové šunky). Různé hotovky a polotovary jsou obvykle plné zbytečných cukrů, tuků, ztužovadel a podobných...

Zkus odbourat zlozvyky (u mě pocit, že pokud si večer konečně sednu, tak si po celém dni "zasloužím" kus čokolády - u někoho jiného to může být dortík ke kávě, brambůrky k telce, nebo návštěva kavárny po hodině zumby - kdy káva se šlehačkou, cukrem a dortík mají několikanásobně víc kalorií, než co člověk "vycvičil").

Pokud na to chceš jít vědecky, tak na stobu je program, kam se dá zapisovat, co člověk snědl - abys měla představu. Mě to moc pomohlo, zjistila jsem, že mám ve stravě strašně málo bílkovin - a tím pádem jsem měla pořád hlad, protože tělo chtělo bílkoviny a furt je nedostávalo... (za mě - se stobem nesouhlasím, má tam strašně moc sacharidů a málo tuků, já potřebuju tenhle poměr prohodit, aby mi bylo dobře, ale pro základní orientaci to není od věci - a hlavně člověk vidí, kolik toho "sežere zbytečně" - a že má málo bílkovin, málo zeleniny a málo pije - obvyklé zjištění lidí, kteří s tímhle začnou).

A držím palce a přeju hodně trpělivosti - tohle je běh na dlouhou trať, neexistuje instantní řešení, zázračná pilulka nebo něco takového.... jediná možnost je najít si stravovací a pohybový režim, s kterým dokážeš dlouhodobě žít (žádné "teď budu měsíc držet dietu a pak se za odměnu naprásknu")~o~
Dasa, syn 5 let 131207
*

4.5.2014 16:06:25
Diky vsem za rady, na ten stob mrknu plus to domaci cviceni, zkusim tu jill i ten dalsi odkaz, musim uz s tim pohnout, syn se me porad pta, jestli opravdu necekam dalsi mominko kdyz mam yak velke bricho ~f~
dittka 26176
*

4.5.2014 15:16:12
Daso, zadnou dietu bys drzet nemela, takze muzes zacit ted, pri kojeni. Potrebujes upravit jidelnicek, pravdepodobne mas vetsi prijem karbohydratu a mensi prijem proteinu a pravdepodobne i tuku. Na www.stob je sebekoucink, zadas vstupni udaje a program te bude hlidat ve vyvazenem prijmu, a bomba je: tvoje vaha opravdu pujde dolu. Vyzkouseno na vlastni kuzi, vzdy jsem si myslela, ze zhubnu jen cvicenim, takze jsem byla opravdu prekvapena, ze jde zhubnou jen upravou stravy.
Hodne stesti
 Názory 110 z 1433  [Dalších 1423 >>]

Komerční sdělení

Zdravá dětská snídaně za 5 minutZdravá dětská snídaně za 5 minut


Podzimní radovánky pro malé i velkéPodzimní radovánky pro malé i velké


Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Všechna témata


(C) 1999-2014 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.

Zajimavé odkazy:
   Stavební stroje, odvlhčovače   |