Berunice |
|
(30.6.2016 18:34:28) Nechápu co tady řešíte, pochopily jste, že jde o řešení šikany a o jablko vůbec nejde? jedná se o malé děti, učitelka má fantazii a snažila se jim to vysvětlit například i touto formou s patřičným výkladem k tomu. To mi chcete jako říct, že svým dětem nevyprávíte pohádky, protože jsou vymyšlené? Taky mají mnohdy poučný charakter a forma je zvláštní. Vysvětlíte jim o co šlo přece. A do divadla taky nechodíte? Nebo pak donutíte herce, aby se svlékli a ukázali vašim dětem, že je to manipulace a podvod??? Svět fantazie a příkladu do dětského světa patří, tak proč ne takhle? Nevidím na tom nic špatného.
|
Gertruda |
|
(30.6.2016 18:51:10) Milá Berunice, řešíme tady to, že ani malé děti nejsou blbé.
|
Berunice |
|
(30.6.2016 19:42:57) Ano presne tak, jsou jen male a nektere matky maji neuveritelnou schopnost hledat na vsem neco spatneho...... a vubec to nesouvisi s inteligenci deti......
|
|
tante | •
|
(1.7.2016 22:39:40) Děti, samozřejmě, nejsou hloupé, o tom žádná, ale kromě toho jsou i celkem lehce manipulovatelné, když jednou zjistíš jak. Pro učitele je to jedno z nejďábelštějších tenat při výkonu povolání, protože -ach jak často- by toho šlo využít "pro dobrou věc". Tady není problém ve formě, ale v obsahu, v -doufejme že pouze- nepochopení principu a jeho následné distorzi... nebo jak už to říct kulantně. Je to záměna příčiny a následku, což je daleko závažnější problém než to, že paní učitelka jablíčko potloukla předem a pak na to "poeticky" našroubovala nadávky. Jinak je to blbě i jednoduše didakticky, ne že by se vůbec nikdy nedalo použít "posíláme si peška a říkáme mu nadávky", ale je to celkem ošajslich metoda, lepší je moc si s tím nehrát, použít pozitivní formu je daleko bezpečnější. A celkově prostě funkční metody primární prevence existují, samozřejmě nejsou posvátná kráva a kdo to dělá, tak vymýšlí, přemýšlí.... ale tohle je prostě blbě. Ta jablka nejsou potřeba, k tomu, aby dítě prožilo, že když někomu ubližujeme, tak ho to trápí, nejsou potřeba jablka. Kdo někdy přišel do kontaktu s literaturou, obrazy a hudbou, kdo žil mezi lidmi.... nepotřebuje potlučené jablko. V tomhle případě nejde o vytvoření názoru tam, kde by to jinak bylo obtížné. Je to normální zparchantělost, asi udělaná bona fide ne příliš invenčním člověkem s chabou znalostí problematiky. Z hlediska primární prevence to nemůže být funkční.
|
|
|
|